وعده قاطعانه فرمانده‌کل سپاه درباره انتقام از اسرائیل

سرلشکر سلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد.

وعده قاطعانه فرمانده‌کل سپاه درباره انتقام از اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به این سئوال که انتقام از اسرائیل کی و چه زمانی و با چه کیفیتی انجام می‌شود؟ اظهار داشت: پاسخ به اسرائیل به موقع انجام خواهد شد. نمی‌شود درباره جزئیاتش حرف زد.

وی  همچنین روز گذشته در یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان در میرآباد سردشت گفت: مگر می‌شود با آمریکا و شرکای آنان جنگید بدون اینکه فداکاری،  وفاداری و قدرت از دست دادن دست‌ها در وجود و قلب‌مان نباشد، ما با سلاح‌مان با آمریکا نمی‌جنگیم بلکه به‌واسطه قدرت و اراده جوانمان به سلاح‌مان قدرت می‌دهیم، به واسطه ایمان همین جوانانمان کوه‌ها عظمت می‌دهیم و تا زمانی‌ که از چنین جوانانی برخورداریم، نه تسلیم می‌شویم، نه سازش می‌کنیم، نه امتیاز می‌دهیم، نه عقب می‌نشینیم، نه سست می‌شویم و ‌نه عقب می‌کشیم بلکه پیش می‌رویم.‌ حق همیشه پیروز و این فرموده خداوند است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فلسطینیان به‌زودی طعم شیرین پیروزی دل‌انگیزی را خواهند چشید همانطور که دشمنانشان به‌زودی طعم دردناک انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید، هشدار داد: همه دشمنان بشوند؛ ما آنها را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم؛‌ تعقیب و تنبیه دشمنان و انتقام از آنها حقیقتی است که از 45 سال پیش تا کنون ما آنها را بارها آزموده‌ایم؛ ایران و امت اسلام خواهد ماند و دشمنان اسلام سرافکنده بلاد اسلامی را ترک خواهند کرد همان‌گونه که در ایران، افغانستان و عراق و یمن و... اتفاق افتاد.‌

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان