علی باقری سمت جدید گرفت +جزئیات

مراسم تودیع و معارفه سیدعباس عراقچی و علی باقری دبیران سابق و فعلی شورای راهبردی روابط خارجی امروز در محل این شورا و با حضور سیدکمال خرازی برگزار شد.

علی باقری سمت جدید گرفت +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم تودیع و معارفه سیدعباس عراقچی و علی باقری دبیران سابق و فعلی شورای راهبردی روابط خارجی که صبح امروز (شنبه) 24 شهریورماه در محل این شورا و با حضور سیدکمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های عراقچی در دوران تصدی این سمت، علی باقری به‌عنوان عضو جدید و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی معرفی شد.

بنابر روایت فارس، در حکم صادره توسط سیدکمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره علی باقری آمده است: با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر عضویت جنابعالی در شورای راهبردی روابط خارجی، بدین‌وسیله مسئولیت دبیرخانه شورا نیز به جنابعالی سپرده می‌شود. طبعاً حکم مشاورت آقای عراقچی وزیر امور خارجه به جنابعالی نیز به انجام وظایف دبیرخانه شورا کمک خواهد کرد. توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

 سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه دولت چهاردهم چندی پیش مجید تخت‌روانچی را به جای علی باقری عهده‌دار معاونت سیاسی وزارت امور خارجه و علی باقری معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه را نیز به عنوان مشاور وزیر امور خارجه منصوب کرد. مقام معظم رهبری اخیراً در حکمی علی باقری را به عضویت در شورای راهبردی راهبردی روابط خارجی منصوب کردند.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان