سامان قدوس به ۳ تیم انگلیسی لینک شد

سامان قدوس یکی از بازیکنان آزاد فوتبال جهان است که رسانه‌های انگلیسی او را به سه باشگاه پورتموث، ساندرلند و لیدزیونایتد پیشنهاد کرده‌اند.

سامان قدوس به 3 تیم انگلیسی لینک شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نقل و انتقالات تابستانی در اغلب لیگ‌های دنیا به پایان رسیده و فقط بازیکنان آزاد می‌توانند در این بازه زمانی با باشگاهی جدید قرارداد امضاء کنند. سامان قدوس از جمله این بازیکنان است که با توجه به حضور 4 ساله در برنتفورد، در تابستان امسال باشگاه‌هایی مهم را خواهان خود دیده است. سامان همراه با برنتفورد، یک فصل در چمپیونشیپ بازی کرد و سه فصل در لیگ برتر.

به گزارش ایرنآ، با پایان فصل 2024-2023 لیگ برتر اما قرارداد قدوس تمدید نشد و او به ناچار سایر پیشنهادهای خود را بررسی کرد. پیشنهادهایی از مالمو، استقلال و چند تیم عربی. با این حال قدوس فعلاً پاسخی به پیشنهادها نداده و البته برخی از آنها به دلیل تعلل هافبک شماره 14 تیم ملی از دست رفته است.

یک وبسایت انگلیسی اما با انتشار لیستی از بازیکنان آزاد فوتبال انگلیس، به سه باشگاه پورتموث، لیدزیونایتد و ساندرلند پیشنهاد کرده که برای تقویت خط میانی خود، سامان قدوس را جذب کنند. هر سه باشگاه در چمپیونشیپ- سطح دوم فوتبال باشگاهی در انگلیس- حضور دارند و جملگی تیم‌های مهم و ریشه‌داری محسوب می‌شوند. ساندرلند با کسب 12 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول قرار دارد، لیدزیونایتد پنجم است و پورتموث رتبه هجدهم را در اختیار دارد.

مالمو در سوئد همچنان مشتری قدوس است و البته واتفورد از چمپیونشیپ هم به جذب او تا حدودی علاقه‌مند است. باید ببینیم سرنوشت برای قدوس چطور رقم خواهد خورد؟ آیا او در فوتبال انگلیس می‌ماند و پیشنهادهایش رسمی می‌شود یا اینکه به زادگاه خود، مالمو برمی‌گردد و پیراهن یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال سوئد را بر تن می‌کند؟

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان