زیدآبادی بعد از احضار شدن: برخورد بازپرس های دادسرای رسانه تومنی هفتصدنار با ۳ دهه گذشته فرق کرده است / قرار التزام صادر شد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، روایتی از احضار خود به دادسرای رسانه، پس از انجام مناظره‌ای درباره حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸، ارائه کرده است.

زیدآبادی بعد از احضار شدن: برخورد بازپرس های دادسرای رسانه تومنی هفتصدنار با 3 دهه گذشته فرق کرده است / قرار التزام صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی با اشاره به حضور خود در دادسرای رسانه در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

«صبح امروز در دادسرای رسانه حاضر شدم. اتهام همان بود که در شبکه‌های خبری اصطلاحاً وایرال شده بود. من هم همان پاسخی را دادم که همان موقع منتشر کرده بودم. نهایتاً تا صدور رأی، قرار التزام صادر شد.

واقعیت این است که فضای دادسرای فرهنگ و رسانه و نوع برخورد پرسنل و بازپرس‌ها، تومنی هفتصدنار با برخوردهایی که ما در سه دههٔ گذشته تجربه کردیم، تفاوت کرده است. ای کاش از همان ابتدا، برخورد با فعالان مطبوعاتی و سیاسی، صورت قانونی و مدنی به خود می‌گرفت تا شاهد تلنبار شدن این میزان از خشم و نفرت و بدبینی در سطح جامعه نباشیم. با این‌همه، اصلاح و تحول همواره امر مبارکی است و باید از آن استقبال کرد.»

احمد زیدآبادی در روزهای گذشته و پس از مناظره با مهدی طائب درباره وقایع و حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1388، به دادسرای رسانه احضار شده است.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان