برگزاری آیین نمادین آغاز طرح کاغذ های ماندگار چهارمحال و بختیاری

رییس متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اندیشه رضوی (کاغذهای ماندگار) برگرفته از اندیشه‌ و توصیه‌ و احادیث امام رضا (ع) است.

برگزاری آیین نمادین آغاز طرح کاغذ های ماندگار چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمد حسین رفیعی رییس اداره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: امام رضا (ع) هدر دادن و تباه ساختن اموال را مصداقی از فساد دانسته و فرموده‌اند تکه تکه کردن درهم و دینار یا هر پول دیگر و همچنین دور افکن هسته خرما که ممکن است بذر نخلی در آینده شود از جمله کارهای فاسد و نادرست است.

وی افزود: بر همین اساس به دنبال تحقق اهدافی اعم از افزایش بهره‌وری در استفاده از منابع، ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، تقویت و توسعه مشارکت دانش آموزان و اولیا در عموم مدرسه، فرهنگ سازی استفاده بهینه از منابع در بین دانش آموزان و خانواده‌ها،  جلوگیری در اتلاف سرمایه ملی و صرفه جویی در انرژی، جلوگیری از آلودگی محیط زیست هستیم.

محمد حسن رفیعی ادامه داد: تامین بخشی از تجهیزات ضروری و فناورانه مورد نیاز مدرسه طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش و شهرداری و شرکت‌های پسماند با تعیین نرخ حمایتی نسبت به خرید کاغذها کتب درسی و کتب کمک درسی دانش آموزان اقدام می‌کنند که بر همین اساس در 2 مرحله کاغذها جمع آوری می‌شود و توسط مدرسه به فروش می‌رسند و بر اساس همان نرخ مصوب و نسبت به خرید تجهیزات مورد نیاز  مدارس جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها کارگاه‌های کار و فناوری و درس فرهنگ و هنر و همچنین سایت مدارس اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه شاداب سازی هم مدارس می‌توانند از این فروش و نرخ فروخته شده‌ی این کاغذها بهره‌مند شوند و نسبت به شاداب سازی مدارس اقدام کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان