تمدید زمان تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی/ تسری بخشودگی به پرونده های مطرح در هیات های حل اختلاف مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی و تسری آن به پرونده های مطرح در هیات های حل اختلاف مالیاتی خبر داد.

تمدید زمان تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی/ تسری بخشودگی به پرونده های مطرح در هیات های حل اختلاف مالیاتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، حمید زینل پور در مصاحبه ای درخصوص تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی مودیان اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های متعدد مودیان به منظور تمدید مهلت پرداخت بدهی، بخشودگی جرائم مالیاتی در صورت پرداخت بدهی تا تاریخ 29 شهریورماه امسال تمدید شد.  

او افزود: همچنین بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش موضوع قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در خصوص پرونده‌های مطرح در مراحل حل اختلاف مالیاتی که مودی تا 29 شهریورماه سال جاری از اعتراض خود صرف نظر و نسبت به پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی حداکثر تا 20 اسفندماه سال جاری اقدام نماید تا صد درصد به ادارات کل امور مالیاتی تفویض شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با بیان اینکه فرصت بخشودگی جرائم مالیاتی رو به پایان است، اعلام کرد : به تمامی مودیان توصیه می‌کنیم از این فرصت استفاده کرده و تا 29 شهریورماه بدهی مالیاتی خود را پرداخت نمایند.

او تصریح کرد : مودیان می‌توانند با مراجعه به ادارات امور مالیاتی سراسر استان و پرداخت بدهی مالیاتی خود از فرصت بخشودگی تا صددرصدی جرائم مالیاتی تا سقف 10 میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و 30 میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان