طعنه دبیرکل ملی المپیک به تنیس: فاصله بسیار زیادی با سطح اول داریم

دبیرکل ملی المپیک طعنه معناداری به کیفیت پایین تنیس ایران زد.

طعنه دبیرکل ملی المپیک به تنیس: فاصله بسیار زیادی با سطح اول داریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه هفته اول مسابقات تنیس فیوچرز اظهار داشت: فدراسیون سال گذشته توانست 8 هفته میزبان کشورهای مختلف باشد و کار خوبی بود. اگر بخواهیم خودمان را با کشورهای پیشرفته در تنیس مقایسه کنیم، فاصله بسیار زیادی داریم. در این سه، چهار سال اخیر رشد خوبی داشتیم امیدوارم بتوانیم خودمان را در سطح اول آسیا و در المپیک ببینیم البته راه طولانی در پیش داریم.

وی در مورد اینکه زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب در اختیار فدراسیون نیست، گفت: کمیته ملی المپیک در حوزه زیرساخت‌ها درگیر نیست. وزارت ورزش با توجه به جذابیت و المپیکی بودن تنیس باید بخش خصوصی را فعال کند تا باشگاه‌های بیشتری داشته باشیم. در دوره دنیامالی در بخش زیرساخت‌ها قطعا دوره متفاوتی خواهیم داشت.

دبیرکل کمیته ملی المیپک در مورد اعزام تنیس به بازی‌های آسیایی گفت: بازی‌های آسیایی هانگژو تنیس را داشتیم چون رشته رو به رشدی است. از الان برای تا بازی‌های آسیایی 2026 فرصت داریم تنیس و رشته‌هایی که تلاش می‌کنند خودشان را به سطح اول آسیا برسانند را مدنظر داشته باشیم. سیاست ما برای بازی‌های آسیایی 2026 مدال آوری است خصوصاً مدال طلا. البته چون محدودیت سهمیه نداریم، ممکن است برخی رشته‌ها را هم به عنوان رشته‌های حمایتی اعزام کنیم. ستاد عالی بازی‌های آسیایی ژاپن باید با حضور وزیر جدید تشکیل و سیاست‌ها ابلاغ شود.

هاشمی در مورد افزایش بودجه تنیس تاکید کرد: بودجه همه فدراسیون‌ها رشد پیدا کرده مخصوصا تنیس. بودجه اصلی فدراسیون‌ها در اختیار وزارت ورزش است. بودجه‌ای که ما می‌دهیم برای آماده سازی رویدادها است. دیگر برنامه‌ریزی 6 ماه قبل از رویداد جوابگو نیست و باید از الان برای بازی‌های آسیایی و المپیک بعدی برنامه‌ریزی کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان