کرج جایگزین مناسب برای تهرانی ها با قیمت های عالی

آیا شهر کرج می تواند انتخاب مناسبی برای تهران نشین ها باشد و با چه مقدار بودجه می توانیم یک ملک نوساز در محله ای آرام تهیه کنیم؟

کرج جایگزین مناسب برای تهرانی ها با قیمت های عالی

امروزه شهر تهران با ترافیک بسیار زیاد و آلودگی بیش از اندازه چندان قابل زندگی نیست مگر اینکه به سمت مناطق بالا و غرب بروید که قیمت بسیار بالایی هم دارند. این قیمت بالا باعث شده است که خیلی از مردم نتوانند در این بخش از تهران زندگی کنند و به همین خاطر تصمیم می گیرند با همان بودجه (متری 50 الی 60 میلیون) اقدام به خرید آپارتمان و ویلا در کرج کنند. به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم تا مناطق مناسب سرمایه گذاری و زندگی در کرج را بررسی کنیم و ببینیم که با بودجه متوسط در کدام مناطق می توانیم یک ملک برای خودمان تهیه کنیم.

آیا کرج انتخاب مناسبی است؟

کسانی که برای مدت زیادی در شهر تهران زندگی کرده اند هیچ علاقه ای به تغییر محل زندگی خود ندارند و کرج را مانند یک دهات می دانند که اصلا در حد و اندازه های تهران نیست! البته این طرز فکر کاملا درست است و کرج به نسبت تهران از لحاظ داشتن فرصت های شغلی و مراکز تفریحی چند لول پایین تر از تهران می باشد.

اما اگر می خواهید یک خانه بسیار معمولی بالای 10 سال ساخت در یکی از محل های متوسط تهران با قیمت متری 50 الی 60 میلیون تومان تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم یک سری به مناطق خوب کرج از جمله گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه و مهرشهر بزنید. چرا که این مناطق جزو نقاط خوب کرج محسوب می شوند و با این حال می تونید با بودجه 60 میلیون تومانی یک آپارتمان تمیز برای خود تهیه کنید. از طرفی زندگی در کرج بسیار راحت تر در تهران می باشد و دیگر در ترافیک های چند کیلومتری گیر نمی کنید.

کدام مناطق کرج مناسب تر هستند؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید که این مطلب برای کسانی است که بودجه به نسبت خوبی دارند و می خواهند در یک منطقه آرام کرج برای خود خانه تهیه کنند. چرا که شما می توانید با متری 10 میلیون تومان هم در کرج آپارتمان تهیه کنید که در حال حاظر با این مناطق کاری نداریم و مقاله ای جدا این موارد را بررسی خواهیم کرد.

کرج جایگزین مناسب برای تهرانی ها با قیمت های عالی

گوهردشت (اداری و مسکونی)

گوهردشت را قطعا بسیاری از شما دوستان می شناسید و می دانید که یکی از شب زنده دارترین نقاط کرج محسوب می شود.گوهردشت در حال حاظر یک منطقه مسکونی و تجاری محسوب می شود که خیابان اصلی آن از 4 فلکه و بیش از 26 خیابان در 2 طرف تشکیل شده است. توجه داشته باشید که هر چقدر از خیابان اول (فلکه اول) بالاتر بروید,قیمت ملک ها کاهش پیدا می کنند و به همین خاطر اگر بودجه 50 میلیون تومانی دارید پیشنهاد می کنیم که به گوهردشت فکر کنید.

خرید آپارتمان در گوهردشت کار بسیار ساده ای بوده و شما می توانید ملک های پیش فروش شده یا نوساز زیادی در این ناحیه پیدا کنید و تنها کافیست با یکی از مشاورین املاک شهر کرج مشورت داشته باشید. گوهردشت از لحاظ دسترسی هم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و شما می توانید از طریق بلوار موذن,مطهری و آزادی به تمام نقاط کرج و حتی اتوبان برسید آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن.

جهانشهر (بیشتر مسکونی و بسیار آرام)

جهانشهر از لحاظ کیفیت زندگی در وضعیت بهتری به نسبت گوهردشت قرار دارد و شما دیگر شاهد ترافیک زیاد در این منطقه نخواهید بود (خیابان اصلی گوهردشت اغلب مواقع شلوغ است). از طرفی جهانشهر یکی از بهترین محله های مسکونی کرج در کنار مهرشهر شناخته می شود که پارک ها و مراکز تفریحی زیادی در خود دارد. به دلیل وجود فضای سبز زیاد در جهانشهر شما اغلب شاهد هوای خنک و بدون آلودگی هستید و به همین خاطر برای زندگی ما بیشتر این نقطه از کرج را پیشنهاد می کنیم.

خرید ملک در جهانشهر کار به نسبت سخت تری بوده و شما برای پیدا کردن یک واحد یا ویلای تمیز باید چند روز بگردید اما در نهایت یک ملک خوش قیمت و تمیز پیدا خواهید کرد. قیمت ملک در جهانشهر از حدود متری 40 میلیون تومان شروع شده و تا بیش از 100 میلیون تومان بابت هر متر هم می رسد. برای خرید ملک می توانید با کارشناسان هلدینگ بیاتونی هم تماس بگیرید.

عظیمیه (تجاری و مسکونی با فضای زنده)

اگر جوان هستید و علاقه زیادی به خرید یا تفریحات شبانه دارید، عظیمیه کرج یک انتخاب عالی برای شماست که قیمت به نسبت بالایی هم دارد. عظیمیه در خود چندین میدان مختلف از جمله طالقانی، مهران و اسبی دارد که همگی با یک بلوار بسیار طویل به یکدیگر وصل هستند. از ساعت 8 به بعد عظیمیه مملو از خودرو و مردم می شود و شما می توانید برای تفریح به این افراد ملحق شوید.

از طرفی عظیمیه در خود امکانات تفریحی و درمانی بسیار زیادی دارد و شما برای درمان خود یا حیوان خانگی خود به هیچ عنوان به مشکل بر نخواهید خورد. البته به این مورد هم توجه داشته باشید که قیمت مغازه های عظیمیه به نسبت سایر نقاط بالاتر بوده و شما باید درامد خوبی داشته باشید تا بتوانید یک زندگی راحت برای خود رقم بزنید.

خرید ویلا به جای آپارتمان در کرج فکر خوبی است؟

بسیاری از ما دوست داریم که خارج از شهر و دور از سر و صدا زندگی کنیم و با این حال بودجه زیادی برای خرید ویلا در شهر تهران یا مناطق اطرافش را نداریم. اما باید به این مورد اشاره کنیم که کرج در اطراف خود مناطق بسیار زیادی از جمله سهیلیه، چهارباغ و کردان دارد که می توانید برای خرید ویلا یکی از آنها انتخاب کنید.

کرج جایگزین مناسب برای تهرانی ها با قیمت های عالی

اگر به دنبال خرید ویلا در سهیلیه هستید بهتر است بدانید که این منطقه در فاصله حدود 30 الی 45 دقیقه ای از شهر کرج قرار دارد و از طرفی امکانات زیادی در خود دارد و شما نیازی به خارج شدن از آنجا را نخواهید داشت. البته زندگی در سهیلیه مناسب کسانی است که شغل حضوری ندارند و تنها می خواهند در یک منطقه خوش آب و هوا البته خوش قیمت زندگی کنند. اگر هم به دنبال یک منطقه نزدیک تر هستید پیشنهاد می کنیم سری به چهارباغ کرج بزنید.

اما باید به این مورد اشاره کنیم که خرید ویلایی در مناطق داخلی کرج بسیار گران خواهد بود و به همین خاطر اگر بودجه کافی ندارید بهتر است به این نقاط اصلا فکر هم نکنید یا اینکه برای اجاره یا رهن بگیرید!

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد شما می توانید با فروش یک ملک قدیمی ساخت در یکی از مناطق نه چندان خوب تهران اقدام به خرید یک ملک نوساز در شهر کرج کنید. از طرفی میزان ترافیک و همچنین آلودگی هوا به هیچ عنوان قابل مقایسه با یکدیگر نیستند و به همین خاطر اگر می توانید برای شغل روزانه خود این مسیر یک ساعته را بروید,پیشنهاد می کنیم که حتما یک سری به مناطق معرفی شده کرج بزنید تا تفاوت را ببینید.

اگر هم بودجه زیادی برای خرید ملک در این مناطق ندارید می توانید به سراغ مناطق دیگر از جمله باغستان,حصارک و گلشهر بروید که البته این نقاط کمی شلوغ هستند و ممکن است برای هر کسی مناسب نباشند.برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ملک در کرج می توانید همین حالا با شماره 35888-026 تماس بگیرید تا کارشناسان هلدینگ بیاتونی فایل های متناسب با بودجه شما را معرفی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان