سپاهان در نت‌بال هم برای قهرمانی می‌جنگد!

اولین دوره مسابقات قهرمانی نت بال بانوان کشور چهار تیم برتر خود را شناخت. روز دوم اولین دوره مسابقات قهرمانی نت بال بانوان کشور به میزبانی اصفهان، امروز با انجام ۱۳ بازی پیگیری شد.

سپاهان در نت‌بال هم برای قهرمانی می‌جنگد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مسابقات از شنبه آغاز شده و به صورت دو حذفی برگزار می شود و در روز نخست 11 بازی برگزار شد که در پایان تیم های اردبیل، البرز و خوزستان با قبول دو شکست متوالی حذف شدند. 
به گزارش روابط عمومی کمیته نت بال کشور، در روز دوم مسابقات هم ابتدا تیم های برنده روز گذشته به مصاف هم رفتند و سپس بازنده های این دیدار ها عصر به رقابت پرداختند که در نتیجه آن تیم های گیلان ، سیستان و بلوچستان، کرمان، زنجان، چهارمحال بختیاری، تهران،  ریف اصفهان و مرکزی با ثبت دومین شکست شان از گردونه رقابت ها کنار رفتند که با توجه به حذف اردبیل و البرز و خوزستان و در روز نخست تیم های، چهار تیم سپاهان، کرمانشاه، خراسان رضوی و فارس راهی مرحله بعدی مسابقات شدند. در این مرحله سپاهان با خراسان رضوی و کرمانشاه با فارس دیدار خواهند کرد و در صورت شکست خراسان و فارس و ثبت اولین شکست این تیم ها بازی ها به دلیل دو حذفی بودن تکرار خواهد شد تا فینالیست ها مشخص شود. 
دیدارهای این مرحله و فینال و رده بندی دوشنبه (فردا) برگزار خواهد شد تا اولین فاتح جام مسابقات قهرمانی نت بال بانوان کشور مشخص شود.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان