۲۰ فیلمی که باید در پاییز ۲۰۱۶ ببینید [قسمت دوم/پایانی]

با قسمت دوم معرفی ۲۰ فیلمی که باید در پاییز ۲۰۱۶ ببینید در خدمت شما هستیم

با قسمت دوم معرفی 20 فیلمی که باید در پاییز 2016 ببینید در خدمت شما هستیم. همانطور که قبلا هم گفتیم جشنواره‌هایی پاییزی در حال شروع شدن هستند و همه نشانه‌ها حاکی از آن است که فصل فیلم‌های تابستانی به پایان رسیده است. ده‌ها فیلم جالب و هیجان انگیز در طی ماه‌های آینده وارد سینماها می‌شوند و فصل فیلم‌های خوب پاییزی شروع شده است. ما 20 فیلمی که انتظار می‌رود امسال از بقیه فیلم‌های پیشی بگیرند را انتخاب کرده‌ایم. با بنیتا همراه باشید تا آن‌ها را باهم بررسی کنیم.

11- فیلم قوانین صدق نمی‌کند (Rules Don’t Apply)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

این فیلم کمدی درام عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی وارن بیتی (Warren Beatty) ساخته شده است. وارن بیتی بعد از فیلم Bulworth در سال 1998 اولین تجربه کارگردانی، و بعد از فیلم Town & Country در سال 2001 اولین تجربه بازیگری‌اش را در این فیلم داشته است. داستان این فیلم در مورد عشق عجیب و غریب بین یک بازیگر مشتاق، راننده مصمم او و یک میلیونر عجیبی است که باهم کار می‌کنند.  

12- انیمیشن موانا (Moana)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

امسال برای شرکت فیلم سازی دیزنی سال پر کاری بوده است. Zootopia ،Finding Dory و Captain America از جمله فیلم‌های امسال این شرکت هستند. با همه این‌ها این شرکت انیمیشن دیگری با نام موانا را ارائه داده است. دواین جانسون (Dwayne Johnson) صدای نقش اصلی فیلم یعنی Maui را به خوبی اجرا کرده است و لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) در نوشتن آهنگ‌های این فیلم همکاری کرده است.

13- فیلم سرزمین لالا (La La Land)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

تریلرهای پخش شده از این فیلم حسابی ما را مشتاق کرده است که هرچه زودتر این فیلم را ببینیم. دامین شازل (damien chazelle) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. Whiplash فیلم دیگر موفق این کارگردان است که در سال 2014 ساخته شده است. ستاره‌های این فیلم اما استون (Emma Stone) و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) هستند آن‌ها در فیلم‌های Crazy, Stupid, Love و Gangster Squad نیز باهم همبازی بوده‌اند. این فیلم بدون شک یکی از بهترین فیلم‌های این فصل خواهد بود.

14- فیلم همیشه درخشش (Always Shine)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

کارگردانی این فیلم را سوفیا تاکال (Sophia Takal) بر عهده داشته است و داستان زندگی دو هنرپیشه است که رقابت دوستانه آن‌ها تیره و تار می‌شود. مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) و کیتلین فیتزجرالد (Caitlin FitzGerald) ستاره‌های فیلم هستند. این فیلم در جشنواره Tribeca عنوان بهترین فیلم را کسب کرده است و بدون شک یکی از بهترین فیلم‌های پاییز امسال است.

15- فیلم یک سرکش: داستان جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

مطمئنا هرچقدر فیلم‌های جانبی جنگ ستارگان بیشتر می‌شود، شور و شوق طرافدارانش برای فیلم اصلی کمتر می‌شود. و دیزنی در این اسپین آف (سناریویی که بر مبنای مضمون فیلم یا سریال اصلی ساخته میشه) جنگ ستارگان سعی کرده تا سرمایه گذاری خود را به حداکثر برساند و این فیلم یکی از فیلم‌های خوب امسال است.

16- فیلم جولیتا (Julieta)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

کارگردانی این فیلم را پدرو آلمادوار (Pedro Almodóvar) بر عهده داشته است. می‌توانیم بگوییم که فیلم I’m So Excited این کارگردان بهترین فیلم او نبوده و این فیلم هم نظر منتقدین را به خود جلب کرده است. پدرو آلمادوار داستان این فیلم را از 3 داستان کوتاه آلیس مونرو (Alice Munro) به نام‌های شانس، به زودی و سکوت الهام گرفته است.

17- فیلم مسافران (Passengers)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

ستاره‌های این فیلم جنیفر لورنس (Jennifer Lawrence) و کریس پرت (Chris Pratt) هستند و کارگردانی آن را مورتن تیلدام (Morten Tyldum) بر عهده داشته است. داستان فیلم در مورد سفینه فضایی است که هزاران نفر را به سیاره‌ای دیگر می‌برد و در نتیجه خراب شدن محفظه خواب یکی از مسافرها او زودتر از خواب برخواسته و تصمیم می‌گیرد برای رفع تنهایی خود شخص دیگری را نیز از خواب مصنوعی بیدار کند. 

18- فیلم زنان قرن بیستم (20th Century Women)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

این فیلم به کارگردانی مایک میلز (Mike Mills) ساخته شده است. آخرین فیلم او یعنی Beginners که در سال 2010 ساخته شده جایزه بهترین نقش مکمل مرد را برای کریستوفر پلامر (Christopher Plummer) به ارمغان آورد. ستاره‌های این فیلم آنت بنینگ (Annette Bening)، گرتا گرویگ (Greta Gerwig)، اِل فنینگ (Elle Fanning)، آلیا شاوک (Alia Shawkat) و بیلی کراداپ (Billy Crudup) هستند و داستان سه زن است که در جستوجوی عشق و آزادی در دهه 1970 میلادی در کالیفرنیای جنوبی هستند.

19- فیلم فنس‌ها (Fences)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

نمایشنامه نویس این فیلم یعنی آگوست ویلسون (august wilson) به خاطر نوشتن این اثر در سال 1987 برنده جایزه پولیتزر شد. این فیلم را دنزل واشنگتن (Denzel Washington) کارگردانی و بازی کرده و ویولا دیویس (Viola Davis) نقش مکمل او را بازی می‌کند. این سومین تجربه کارگردانی موفق این هنرپیشه است. و باید بگوییم کارگردانی او نیز مانند بازیگریش قدرتمند است.

20- فیلم پترسون (Paterson)

فیلم جدید 2016Credit: Imdb

کارگردانی این فیلم را جیم جارموش (Jim Jarmusch) بر عهده داشته و داستان زندگی یک راننده اتوبوس شاعر، سگش و زنی که دوست دارد را روایت می‌کند. آدام درایور (Adam Drive) نقش اصلی این فیلم را بازی کرده است. این فیلم در جشنواره کن مورد استقبال قرار گرفت.

در همین رابطه مقاله "10 فیلم در جشنواره فیلم تورنتو که نمی‌توانید برای دیدنشان صبر کنید" را نیز مطالعه کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان