ماهان شبکه ایرانیان

محصولات شگفت انگیز فناوری برای پیاده روی

این فهرست توسط جیدن اورتلپ یک متخصص زندگی در شرایط سخت تهیه شده است.

این فهرست توسط جیدن اورتلپ یک متخصص زندگی در شرایط سخت تهیه شده است.

بشر امروزه خیلی کمتر از گذشته با محیط بیرون در ارتباط است. ما خیلی لوس و نازپرورده شده‌ایم. هر چند چیزی که ما را از حیوانات جدا می‌کند هوش شگرفت ماست که باعث ایجاد پیشرفت‌های فناورانه شده‌ است و به ما اجازه می‌دهد بر سخت‌ترین شرایط طبیعی فائق بیاییم. ما یک فهرست از مفید‌ترین وسایل فناورانه را برای پیاده روی تهیه کرد‌ه‌ایم تا برای اینکار در بهترین شرایط قرار بگیرید. 

پوتین کوهستان

کفش‌های کوهنوردی برند لا اسپورتیوا

لا اسپورتیوا یک پوتین با کارایی بالا، رنگارنگ و فوق‌العاده را تهیه کرده است. این پوتین از سیستم بنددار (TPU) مایع استفاده می‌کند که در نتیجه تمام قسمت بالایی پوتین به صورت یک تکه قرار می‌گیرد. این به معنای عدم وجود هیچ گونه درز و روزنه روی پوتین است که آن را تبدیل به یک کفش کوهستانی فوق‌العاده می‌کند. این پوتین امکان تنفس به پوست را هم می‌دهد.

کفی کفش

کفی کفش مدل جی 40

جی 40 از شرکت گرنجرز تمام فناوری‌ها را از مدل‌های قبلی (جی 10 و 20 و30) تا کفی سبک وزن کاربردی را با هم ترکیب می‌کند و گویی پای شما در بهشت قرار می دهد. کفی با کیفیت میکروفایبر محیط کفش را برای جوراب مناسب می‌کند و اصطکاک و احتمال ایجاد تاول را کاهش می‌دهد. استفاده از گهواره‌ای از جنس اتیلن وینیل استات با یک شکل منحنی، بالاترین سطح ثبات را برای تمام پا فراهم کرده است. قسمت ژله‌ای در جلو و پاشنه‌ی پا سبب ایجاد محلی برای جذب شوک و بازگرداندن انرژی شده است. جنس فوم به گونه‌ای است که به شکل پای شما در می‌آید و به خوبی در پای شما ثابت و هماهنگ می‌شود.

تصفیه‌کننده آب

تصفیه‌کننده آب برند کمل بلک

این بطری را با یک آب آلوده پر کنید، دستگاه را روشن کنید و به مدت 60 ثانیه آن را تکان دهید و آب تمیز در اختیار شماست. این وسیله برای شارژ از ورودی (USB) استفاده می‌کند و اگر باطری پر باشد برای 80 دفعه قابل استفاده است. یک وسیله بالقوه نجات دهنده زندگی.

شارژر خورشیدی

شارژر خورشیدی برند پاورتراولر

به ناچار بعضی از وسایل الکترونیکی شما نیازمند انرژی برای ادامه کار خواهند بود. این شارژر خورشیدی، سبک، کوچک و ضد آب با داشتن ورودی (USB) برای وسایل مختلف و یک باطری 9000 میلی‌ آمپر ساعت برای زمانی است که ابرها جلوی خورشید را می‌گیرند.

تبلت نجات برند میت ارل

تبلت نجات برند میت ارل

این تبلت با فناوری و اپلیکیشن‌های قابل استفاده در محیط بیرون شامل امکانات زیر است: دما سنج، فشار سنج، سنسور تشخیص هوا، قطب‌نما، رادیو، پنل خورشیدی، بلوتوث، بی‌سیم با برد 20 مایل و اندروید 4.4 عرضه می‌شود. همه در یک صفحه نمایش جوهر الکترونیکی مثل کتاب‌خوان کیندل تولید شده که برای مصرف باتری بسیار مناسب است.

تمیز‌کننده لباس‌

تمیز‌کننده لباس‌های پردار گرنجرز

این محصول شاید نسبت به محصولات دیگر کمی ساده به نظر برسد اما وقتی شما چند صد هزار تومان روی خرید کاپشن و شلوارهای عایق صرف می‌کنید دل‌تان می‌خواهد که آنها را در بهترین شرایط نگه دارید. همیشه به من گفته‌اند تحت هیچ شرایطی لباس‌های خود را نشورم چرا که کیفیت و عایق بودن آنها را از بین می‌برد و چربی‌های طبیعی را نابود می‌کند. مسئله مشهود این است که استفاده از این وسایل برای منظوری که در نظر گرفته شده‌اند باعث می‌شود تا آنها کمی بو بگیرند و کیفیت آنها بعد از مدتی پایین می‌آید. گرنجرز متوجه این موضوع شده و محصولی را تولید کرده است که نه تنها لباس را تمیز می‌کند بلکه بوهای ناجور را نیز از بین می‌برد اما همچنین بدون از بین بردن هیچگونه روغن طبیعی کیفیت محصول را نیز حفظ می‌کند.

شکلات فشرده انرژی‌زا

شکلات فشرده انرژی‌زای گوشت برند اپیک

باید اعتراف کنم به عنوان یک عاشق گوشت کمی جانبدارانه رفتار می‌کنم. آیا از خوردن گرانولا و کیک نعناع خسته شده‌اید؟ خوب دیگر حرفی نزنید! به دنیای شکلات گوشتی خوش آمدید که 100٪ از گوشت ارگانیک ساخته شده‌اند. شما می‌توانید از بین سه طعم مختلف گوشت یکی را انتخاب کنید. گاومیش کوهان دار امریکایی، گاو  یا بوقلمون. شاخص قندی پایین این محصول سطح انرژی شما را برای مدت طولانی‌تری بالا نگه می‌دارد. پروتئین علاوه بر کمک به ریکاوری باعث می‌شود تا برای به پایان بردن روز انرژی داشته باشید.

سیستم خورا‌ک پزی

سیستم خورا‌ک پزی جت بویل ژول

من برای سال‌ها از جت بویل استفاده کرده‌ام و تا جایی که می‌توانم استفاده از آن را به همه توصیه می‌کنم. چرا که این محصول با اختلاف زیاد یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین وسایل آشپزی برای اردو زدن است. آنها با افتخارات‌شان یک گوشه ننشسته‌اند و حالا محصول جدید ژول را تولید کرده‌اند که یک لیتر آب را در 2 دقیقه و 40 ثانیه به نقطه‌ی جوش می‌رساند و سریع‌ترین محصول در بین نمونه‌های موجود در بازار است. این محصول تا 10000 واحد انرژی تولید می‌کند. این محصول را می‌شود در تمام سال مورد استفاده قرار داد. از جمله در هوای 12 درجه زیر صفر.

کیف کوهنوردی

کیف کوهنوردی آرک تریکس مدل اف‌ال آلپاین

ساده، کاربردی و بهینه. تمام چیزی است که من از یک کوله‌پشتی انتظار دارم و من آن را قبول دارم. اما آرک تریکس همچنان کاملاً ضد آب است، شما می‌توانید در صورت نیاز از آن به عنوان یک قایق استفاده کنید. تمام نقاط اتصال به بدنه جوش شده‌اند تا هیچ نقطه‌ی نفوذی وجود نداشته باشد. وزن این کوله‌پشتی 610 گرم است. در دو مدل 35 تا 45 لیتری و مجموعه و رنگ‌های گوناگون عرضه می‌شود.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان