بدترین فیلم‌هایی که در ۲۰۱۸ اکران خواهند شد

سال ۲۰۱۸ سال پررونقی برای مجموعه‌های سینمایی خواهد بود که در آن فیلم‌های ابرقهرمانی متعددی مانند اسپین‌آف‌های «جنگ ستارگان» Stars Wars و «هری پاتر» Harry Potter در پیش‌اند

سال 2018 سال پررونقی برای مجموعه‌های سینمایی خواهد بود که در آن فیلم‌های ابرقهرمانی متعددی مانند اسپین‌آف‌های «جنگ ستارگان» Stars Wars و «هری پاتر» Harry Potter در پیش‌اند. استیون اسپیلبرگ Steven Spielberg (کارگردان «بازیکن شماره 1 آماده» Ready Player One)، وس اندرسن Wes Anderson (کارگردان «جزیره‌ی سگ‌ها» Isle of Dogs) و الکس گارلند Alex Garland کارگردان فیلم علمی-تخیلی در آستانه‌ی اکران «نابودی» Annihilation، همگی فیلم‌هایی دارند که در 12 ماه آینده اکران خواهند شد — اما به ازای هر فیلم هیجان‌انگیزی یک فیلم کاملاً وحشتناک وجود دارد. با بعضی از این فیلم‌ها خواه‌ناخواه روبرو خواهید شد، درحالی‌که برخی دیگر شاید هرگز توجهتان را جلب نکند (که به خاطر مطلع‌ کردنتان از وجود آن‌ها متأسفیم). از قسمت‌های جدید مجموعه فیلم‌ها و بازسازی مجدد فیلم‌های قدیمی که هیچ‌کس تمایلی به آن ندارد گرفته تا فیلم‌های رده دوم با بودجه‌ی پایین و فیلم‌های ترسناکی که در زمان نامناسب اکران شدند، شرط می‌بندیم که فیلم‌های زیر، بدترین فیلم‌های 2018 خواهند بود.

Woody Woodpeckerاگر یکی از طرفداران کارتون‌های کلاسیک «دارکوب زبله» Woody Woodpecker از دهه‌ی 1940 باشید قطعاً مشتاق خواهید بود فیلم بلندی که از کمپانی یونیورسال Universal اکران خواهد شد را تماشا کنید. در این فیلم خانوادگی که قرار است در فوریه‌ی امسال اکران شود و اقتباسی از کارتون‌های والتر لانتس Walter Lantz و بن هارداوی Ben Hardaway است، شخصیت وودی Woody که توسط کامپیوتر ساخته شده است، به مقابله با یک وکیل در شهری بزرگ به پا می‌خیزد که قصد دارد برای گسترش فضا برای ساخت و سازهای جدید خانه‌اش را از او بگیرد. وودی Woody تصمیم می‌گیرد خود وارد عمل شده و با خشونت از خانه‌اش دفاع می‌کند و از اقدامات خشونت‌آمیز خود با موبایلش عکس می‌گیرد.

Samsonکمپانی تولید‌کننده‌ی سه‌گانه‌ی «خدا نمرده است» God’s Not Dead که محصولات عقیدتی تولید می‌کند، امسال با فیلم مذهبی بزرگ دیگری بازمی‌گردد و داستان سامسون Samson را بر روی پرده‌ی سینما می‌آورد. پیور فلیکس Pure Flix جای پای خود را در میان مخاطبان مسیحی در طول سالیان گذشته محکم کرده است که مهم‌ترین عامل آن موفقیت خدمات تماشای ویدیوی آنلاین خانوادگی ارائه‌شده از سوی این کمپانی است.

Teen Titans Go! to the Movies«تایتان‌های نوجوان به‌پیش» Teen Titans Go! از شبکه‌ی کارتون از زمان پخش خود در سال 2013 طرفداران دی سی DC را دودسته کرده است و مخاطبان بسیاری معتقدند که این مجموعه کسر شانی برای سریال انیمیشنی «تایتان‌های نوجوان» Teen Titans از 2003 تا 2006 و کتاب‌های کمیک با همین نام، است. حتی برخی افراد نامه‌ی اعتراض به شبکه فرستاده‌اند تا تولید «تایتان‌های نوجوان به‌پیش» Teen Titans Go! را به خاطر انتقال پیام‌های بد به مخاطبان جوان (تشویق تقلب و جنسیت‌گرایی) و این واقعیت که بسیاری از حال و هوای اصیل این مجموعه در آن از بین رفته است، متوقف کنند.

Slender Manدر سال 2009 یکی از کاربران سایت Something Awful با نام کاربری Victor Surge یک داستان ترسناک ساختگی و چندین عکس دست‌کاری شده را در فروم‌های این سایت فرستاد و از سلسه اتفاقاتی که در پی آن به وقوع پیوست بی‌اطلاع بود. طولی نکشید که Slender Man، مرد بدون چهره با توانایی وادار کردن بچه‌ها به مخالفت باهم — و توانایی‌های دیگر — به موضوع داغ اینترنتی تبدیل شد و متأسفانه الهام‌بخش یک قتل در دنیای واقعی بود.

Alita: Battle Angel

رابرت رودریگز Robert Rodriguez نگرش فیلم‌سازان مستقل را نسبت به شخصیت‌های گرافیکی فیلم‌ها با جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز خود در «شهر گناه» Sin City دگرگون کرد، او این فیلم را در سال 2005 در استودیوی خانگی خود ساخته بود. این فیلم به زیبایی — و دقت — برگرفته از رمان محبوب فرانک میلر Frank Miller است. این کارگردان رویکرد مشابهی را در مورد فیلم در آستانه‌ی اکران «آلیتا: فرشته‌ی جنگ» Alita: Battle Angel در پیش گرفته است. این فیلم برگرفته از مانگای یوکیتو کیشیرو Yukito Kishiro به نام «آلیتا فرشته‌ی جنگ» Battle Angel Alita است. نقش ابرقهرمان زن سایبورگ را رزا سلزار Rosa Salazar بازی می‌کند که چشمانش بزرگ‌تر شده و دقیقاً مانند شخصیت کتاب به نظر می‌رسد.

Peter Rabbitدرحالی‌که در حال حاضر «داستان پیتر خرگوشه» The Tale of Peter Rabbit یک اثر کلاسیک در ادبیات کودکان به شمار می‌رود، نویسنده‌ی
انگلیسی بیترکس پاتر Beatrix Potter به خاطر زن بودن، مشکلات زیادی در چاپ و منتشر کردن آن در اواخر قرن نوزدهم داشت. او در سال 1901 تصمیم گرفت 250 نسخه از کتاب را با هزینه‌ی شخصی منتشر کند و پس‌ازآن آوازه‌ی این کتاب دهان‌به‌دهان گشت و نظر یکی از ناشران را که قبلاً این کتاب را رد کرده بود تغییر داد. در سال‌های پس‌ازآن، پاتر Potter — که به اثر خود بسیار افتخار می‌کرد — پیشنهادهای متعددی مبنی بر ساختن فیلمی با اقتباس از این داستان را رد کرد، حتی درخواست‌های شخص والت دیزنی Walt Disney.
ما هرگز نخواهیم دانست که «پیتر خرگوشه» Peter Rabbit دیزنی Disney چطور می‌توانست باشد، اما می‌توانیم به‌جرئت بگوییم اگر پاتر زنده بود از فیلمی که سونی Sony با اقتباس از اثر او ساخته و در آن حیوانات پارتی می‌گیرند و قر می‌دهند متنفر می‌شد.

Hotel Transylvania 3: Summer Vacationمانند اکثر فیلم‌های آدام سندلر Adam Sandler، «هتل ترانسیلوانیا» Hotel Transylvania سال 2012 ازنظر منتقدین چشم‌گیر نبود و در سایت راتن تومیتوز Rotten Tomatoes توانست تنها 44 درصد امتیاز کسب کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت نقد‌های قسمت دوم در سال 2014 چندان بهتر نبودند. اجماع منتقدین سایت راتن تومیتوز Rotten Tomatoes گفت: “«هتل ترانسیلوانیا 2» Hotel Transylvania 2 حاشیه‌ی سود بهتری نسبت به قسمت اول این مجموعه دارد که شاید دلیل کافی برای تماشای 89 دقیقه جک‌های بی‌مزه و انیمیشن رنگارنگ از آدام سندلر Adam Sandler و کمپانی باشد، (و شاید هم این‌طور نباشد.)” پس با این حساب ساختن قسمت سوم این مجموعه چه توجیهی دارد؟ پول.

Viy 2: Journey to China«ویی 2: سفر به چین» Viy 2: Journey to China ستاره‌های اکشن، جکی چان Jackie Chan و آرنولد شوارتزنگر Arnold Schwarzenegger را در مقابل هم قرار می‌دهد. این فیلم روسی است؛ و در آن آرنولد Arnold کاپیتان هوک Hook است. گیج شدید؟ برای توضیح مناسب این فیلم به‌دردنخور روسی-چینی باید بگوییم که قسمت اول آن به نام «ویی: امپراتوری ممنوعه» Viy: Forbidden Empire پرفروش‌ترین فیلم روسی سال 2014 بود. این فیلم حماسی و فانتزی که پر از جلوه‌های قهرمانانه است، بر اساس یک اثر ادبی کلاسیک که برای اولین بار در سال 1853 منتشر شد، ساخته شده است و حتی قرار بود در آمریکا اکران شود، اما یک پرونده‌ی قضایی بین تهیه‌کنندگان آن مانع این موضوع شد؛ هرچند منتقدان آمریکایی معدودی که توانستند این فیلم را تماشا کنند، از دیدن آن چندان هیجان‌زده نشدند.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی Phil Archbold در سایت Looper است.
همچنین بخوانید:
 عجیب‌ترین فیلم‌های سال 2018 که ذهنتان را به چالش خواهند کشید

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر