طرز تهیه توپک گل کلم غذای فوری و خوشمزه

توپک گل کلم یکی از ساده و متنوع ترین نوع پیش غذا می باشد که با استفاده از گل کلم و به صورت گیاهی و رژیمی تهیه می شود. این پیش غذای لذیذ را می توان به همراه انواع سس های دلخواه سرو کرد.

طرز تهیه توپک گل کلم غذای فوری و خوشمزه

یکی از غذاهای متنوع برای تهیه که هم به عنوان پیش غذا و هم به عنوان غذای اصلی تهیه می شود، توپک گل کلم می باشد. این غذای گیاهی را می توان به سادگی تهیه کرد و از این در وعده های مختلف استفاده کرد. در تهیه توپک گل کلم از سیر، گل کلم، پنیر و دیگر مواد های اولیه استفاده می شود. طرز تهیه توپک گل کلم با دستور تهیه اصلی در این مطلب قرار دارد.

اسکرامبل اگ و سالاد مرغ و قارچ از جمله پیش غذاهای ساده و متفاوت می باشند که در مدت زمان کمی و با استفاده از مواد اولیه مقوی و مغذی تهیه می شوند. از توپک گل کلم می توان به عنوان نوعی غذای فست فودی و یا سوخاری مانند استفاده کرد که معمولا با استفاده از سس های مختلف سرو می کنند. با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده علاوه بر طرز تهیه اسکرامبل اگ، سالاد مرغ و قارچ طرز تهیه بروسکتا بادمجان را هم می توان مشاهده کرد.

توپک کل کلم با طعمی عالی

مواد لازم

  • تخم مرغ 1 عدد
  • آرد سوخاری 60 گرم
  • گل کلم 450 گرم
  • پنیر پارمسان رنده شده 100 گرم
  • پنیر چدار رنده شده 100 گرم
  • نمک 1/3 قاشق چای خوری
  • سیر له شده 2 حبهتوپک گل کلم لذیذ

 

طرز تهیه توپک گل کلم متنوع و لذیذ

ابتدا فر را بر روی دمای 200 درجه تنظیم کنید تا در حین تهیه توپک، داغ شود. قابلمه ای با مقداری آب و نمک بر روی حرارت قرار دهید و صبر کنید تا آب به جوش بی آید. زمانی که آب به جوش آمد گل کلم های شسته شده را به قابلمه اضافه کنید.

حالا باید صبر کنید تا گل کلم ها یک مقدار پخته و نرم شوند. پس از گذشت 5 دقیقه، گل کلم ها را آب کش کنید. سپس با استفاده از چاقو و یا رنده گل کلم را خرد کنید. کاسه ای مناسب بردارید و گل کلم را به همراه آرد سوخاری در کاسه بریزید.

طرز تهیه توپک گل کلم رژیمی

در ادامه تخم مرغ، پنیر چدار، پنیر پارمسان، سیر خرد شده و نمک را به کاسه حاوی مخلوط گل کلم اضافه کنید. در ادامه مواد را به خوبی با هم، هم بزنید و به مدت 20 دقیقه در فریزر قرار دهید. پس از گذشت 20 دقیقه کاسه را از فریزر خارج کنید.

بر روی سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید و با فرچه مقداری روغن بر روی کاغذ روغنی بزنید. مقداری از مواد درون کاسه به اندازه یک مافین کوچک بردارید و با دست گرد کنید. سپس توپک ها را به همین روش گرد کنید و با فاصله کمی در سینی قرار دهید.

توپک گل کلم متنوع

در مرحله آخر باید توپک های خوشمزه خود را در قسمت وسط فر قرار دهید. پس از گذشت 10 دقیقه سینی را از فر خارج کرده و روی توپک ها را برگردانید و دوباره 10 دقیقه در فر قرار دهید. پس از پخته شدن، توپک های گل کلم را به همراه انواع سس سرو کنید. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان