سریال کره‌ای سلطان نانوایی؛ شاهکاری که کره‌ای‌ها را عاشق نان کرد!

سریال «سلطان نانوایی؛ کیم تاک گو» که با عنوان «نان، عشق و رویاها» نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۰ در ۳۰ قسمت پخش شد و توانست رکورد خیره‌کنندۀ ۵۰ درصد بیننده در کشور کره را به دست بیاورد.

سریال کره‌ای سلطان نانوایی؛ شاهکاری که کره‌ای‌ها را عاشق نان کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سلطان نانوایی» داستان زندگی مردی به نام کیم تاک گو را از دهۀ 1970 میلادی تا اواخر دهۀ 1980 روایت می‌کند و مسیر تبدیل شدن او به یکی از موفق‌ترین نانواهای کره را به تصویر می‌کشد.

به گزارش فرادید؛ تاک گو فرزند رئیس یک کمپانی نان و شیرینی از یک ازدواج پنهانی است؛ همسر اول رئیس کمپانی که خودش هنوز صاحب فرزند پسر نشده، نگران است که بعد از مرگ همسرش تمام ارث و میراث شرکت به تاک گو برسد. به همین دلیل دسیسه‌ای خیانتکارانه را طرح‌ریزی می‌کند.

مسیر پیچیده‌ای از توطئه‌ها و طرح‌های شوم، نهایتا باعث می‌شود تاک گو مجبور به فرار شود. او بعد از فرار و در حالیکه در جستجوی مادر گمشدۀ خودش نیز هست وارد یک مدرسۀ نانوایی و شیرینی‌پزی می‌شود که تحت نظر استادی به اسم پال بونگ اداره می‌شود؛ در همین مدرسه است که دست سرنوشت او را با برخی افراد از گذشته‌اش رو به رو می‌کند و ماجراهای پیچیدۀ تازه‌ای را رقم می‌زند.

سریال «سلطان نانوایی» یک سریال تاریخی به معنی متعارف کلمه نیست اما پیچیدگی روابط، شخصیت‌ها، توطئه‌ها و نبردهای پنهان در این سریال دقیقا شبیه به یک سریال تاریخی با موضوع نبرد بر سر تاج و تخت است؛ همان چیزی که شبیهش را در سریال‌های جذابی مثل «جومونگ» و «دونگ‌یی» دیده‌ایم.

این سریال 30 قسمتی در هر قدم قرار است شما را شگفت‌زده و غافلگیر کند؛ هر قسمتی از سریال یک چرخش داستانی غیرمنتظره را در خودش پنهان کرده که مخاطب را هیجان‌زده می‌کند و باعث می‌شود بیشتر از قبل به تماشای ادامۀ داستان مشتاق شود.

سریال کره‌ای «سلطان نانوایی»؛ شاهکاری که کره‌ای‌ها را عاشق «نان» کرد!

عشق، خیانت، مبارزه، دوستی، اندوه، طنز، معما و خلاصه هر چیزی که از یک درام جذاب بخواهید در این سریال وجود دارد.

نکتۀ جالبی که در وبسایت‌های کره‌ای دربارۀ این سریال گفته شده این است که در زمان پخش آن، علاقۀ به نان در کشور کره به طور محسوسی افزایش پیدا کرد و خیلی‌ها تمایل پیدا کرده بودند که بر خلاف قبل در وعدۀ صبحانه از نان استفاده کنند.

این سریال در سال‌های 2010 و 2011 در جشنواره‌های مختلف داخل کره، جوایز متعددی را به دست آورد و به علاوه در یک مهمانی ریاست جمهوری در سال 2010 که برای تجلیل از تولیدکنندگان محتوای فرهنگی برگزار شده بود، از سازندگان این سریال تقدیر به عمل آمد.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان