رضا مقدسی به دیدار حق شتافت

مقدسی از سال ۹۲ به بیماری سرطان روده مبتلا شده بود و پس از گذراندن دوران شیمی‌ درمانی، برای مدتی بهبود یافت. او از آذر سال گذشته بار دیگر شیمی‌درمانی خود را از سر گرفت که به دلیل ضعف جسمانی پس از مدتی شیمی درمانی متوقف شد و در نهایت پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری، این فعال رسانه‌ای ۱۳ بهمن ماه ۹۶ دار فانی را وداع گفت.

همزمان با ایام فاطمیه رضا مقدسی پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه‌ای، صبح امروز پس از ماه ها تحمل بیماری‌، به دیدار حق شتافت.

به گزارش «تابناک»؛ رضا مقدسی مدیرعامل پیشین خبرگزاری مهر و از چهره‌های اخلاقی مطبوعات کشور بدرود حیات گفت. مقدسی متولد سال 1346 بود که فعالیت رسانه‌ای را از دوران دانش‌آموزی با نوشتن در نشریه دانش‌آموزی حزب جمهوری اسلامی آغاز کرد.

مقدسی در ادامه شور شیرینش برای فعالیت در عرصه خطیر مطبوعات، فعالیت حرفه‌ای خود را از سن 20 سالگی در روزنامه قدس شروع کرده و همچنین مسؤولیت‌هایی نظیر پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیرمسئول این روزنامه در تهران را عهده‌دار بود.

رضا مقدسی مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر به دیار حق شتافت

حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ای صداوسیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی مدیرمسئولی همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز، از مقدسی یک مدیر باتجربه در حوزه رسانه و صاحب‌نظر در زمینه روزنامه‌نگاری تراز انقلاب اسلامی ساخته بود.

از دیگر سوابق مدیریتی مقدسی می‌توان به مدیریت روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیت‌های تشکیلاتی در حوزه روزنامه‌نگاری و دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان یاد کرد.

مقدسی از سال 92 به بیماری سرطان روده مبتلا شده بود و پس از گذراندن دوران شیمی‌ درمانی، برای مدتی بهبود یافت. او از آذر سال گذشته بار دیگر شیمی‌درمانی خود را از سر گرفت که به دلیل ضعف جسمانی پس از مدتی شیمی درمانی متوقف شد و در نهایت پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری، این فعال رسانه‌ای 13 بهمن ماه 96 دار فانی را وداع گفت.

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با صدور اطلاعیه ای درگذشت رضا مقدسی، از مدیران رسانه ای کشور را به خانواده داغدار آن مرحوم و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت.

«تابناک» این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم و جامعه خبری تسلیت می گوید.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان