کتاب دفاع مقدسی در کهگیلویه و بویراحمد چاپ می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تدوین و تولید ۵۰ عنوان کتاب خاطره، زندگینامه، پژوهش، نمایشنامه، فیلمنامه در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در دستورکار قرار گرفته است.

کتاب دفاع مقدسی در کهگیلویه و بویراحمد چاپ می‌شود

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند با اشاره به اینکه تاریخ شفاهی روش جدیدی برای گردآوری و روایت رخدادها و وقایع دوران دفاع مقدس است توضیح داد:برای آشنایی نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با این مقوله مهم، تاکنون چندین دوره آموزشی برگزار شده است.


وی افزود: در آینده‌ نزدیک هم یک دوره آموزشی تاریخ شفاهی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. هدف ما، پرورش محققان و پژوهشگرانی است که بتوانند تاریخ دفاع مقدس این استان را به درستی به رشته تحریر درآورند. پرداختن به مقوله تاریخ شفاهی، از نیازها و راهکارهای مهم برای تعمیق و تدوین فرهنگ دفاع مقدس است.

آسمند بیان کرد: امسال همچنین تدوین و تولید 50 عنوان کتاب خاطره، زندگینامه، پژوهش، نمایشنامه، فیلمنامه در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در دستورکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر کتاب‌های صوتی از استقبال خوبی در بین مخاطبان برخوردار بوده‌اند، گفت: بر این اساس، تولید و انتشار 10 عنوان کتاب صوتی از کتب تولید شده در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در دستورکار قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان