۴۱ مدل آرایش حرفه ای برای مجالس و مهمانی ها

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با روش هایی برای داشتن یک آرایش حرفه ای در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با ایده گرفتن از این روش ها بتوانید میکاپی بی نظیر و متفاوت داشته باشید.

41 مدل آرایش حرفه ای برای مجالس و مهمانی ها

دنیای آرایش و زیبایی دنیای وسیعی از ترفندها برای پوشاندن نواقص صورت و افزایش زیبایی چهره است و علاوه بر این خانم ها باید در هنگام انجام میکاپ صورت خود نکاتی را رعایت کنند تا آرایش حرفه ای و جذاب تری داشته باشند.

آرایش حرفه ای صورت

برای داشتن میکاپ صورت حرفه ای باید به فرم صورت و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید همچنین میکاپ صورت اگر بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد می شود.

میکاپ زنانه

میکاپ صورت حرفه ای

1.قبل از انجام میکاپ صورت ابتدا پوست صورت خود را به کمک مرطوب کننده بپوشانید توجه داشته باشید که مرطوب کننده را باید به آرامی روی پوست صورت خود پخش نمایید.

2. انتخاب کرم پودری مناسب برای یکدست کردن پوست صورت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کرم پودر را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست صورت تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. توجه داشته باشید که کرم پایه یا فونداسیون را باید به قسمت هایی از پوست صورت نظیر گونه و بینی و پیشانی و چانه بزنید سپس کرم را به کمک پد روی صورت خود پخش نمایید. کرم را باید در اطراف بینی و زیر ابروها و نزدیک خط رشد موها و چانه بزنید.

3. کانسیلر را به قسمت هایی از صورت نظیر اطراف چشم ها بزنید سپس آن را به کمک پد یا دست پخش نمایید.

4. به کمک اسفنج یا برس پنکیک را به صورت دایره ای روی پیشانی و گونه ها و بینی و چانه بزنید.

5. زرن رژگونه ای به شیوه ای مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ رژگونه را به صورتی انتخاب نمایید که با رنگ سایر وسایل آرایشی که استفاده کرده اید مطابقت داشته باشد. اگر دارای پوستی روشن هستید بهتر است از رژگونه صورتی استفاده نمایید. برای پوست های تیره نیز می توانید از رژگونه نارنجی و صورتی روشن و قهوه ای استفاده نمایید.

6. آرایش چشم ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای داشتن میکاپ چشم حرفه ای در انتخاب رنگ سایه چشم هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید. سایه روشن باعث می شود تا چشم ها بزرگ تر به نظر برسند و سایه تیره نیز به چشم ها فرم و حالت می بخشد. برای آرایش چشم ها بهتر است از ترکیب دو رنگ سایه استفاده نمایید. سایه طلایی رنگ نیز برای میکاپ شبانه انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر تمایل دارید چشم هایتان جلوه بی نظیری داشته باشد بهتر است در هنگام میکاپ چشم ها از رنگ های خنثی سایه استفاده نمایید.

 آرایش حرفه ای آرایش زنانه آرایش زنانه حرفه ای آرایش صورت حرفه ای میکاپ زیبا صورت   مدل آرایش صورت حرفه ای آرایش صورت زیبا و شیک میکاپ زنانه میکاپ حرفه ای آرایش صورت زنانه آرایش مجلسی میکاپ زنانه آرایش صورت شیک میکاپ مجلسی شیک آرایش صورت زیبا و مجلسی میکاپ زیبا و مجلسی آرایش صورت شیک و حرفه ای میکاپ زیبا میکاپ صورت حرفه ای آرایش صورت شیک آرایش شیک صورت

7. کشیدن خط چشم باعث می شود تا چشمان شما جذابیت بی نظیری داشته باشند و بهتر است شما مدل خط چشم را به گونه ای انتخاب نمایید که با فرم چشم هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد. بعد از کشیدن خط چشم می توانید به کمک ریمل به مژه های خود حالت و فرم دهید همچنین می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید و جذابیت میکاپ چشم هایتان را تکمیل نمایید.

8. در نهایت می توانید جذابیت آرایش صورت خود را با گریم لب ها تکمیل نمایید. افراد با رنگ پوست صورت روشن برای گریم لب ها می توانند از رژلب های صورتی و هلویی و مسی و قرمز و بنفش و آجری و ارغوانی استفاده نمایند. اگر پوست صورت شما گندمی می باشد می توانید برای گریم لب ها از رژلب های بژ و کالباسی و شرابی و بنفش و نارنجی و مسی و ارغوانی و تمشکی استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما تیره می باشد بهتر است برای گریم لب ها از رژلب های جیغ و پر رنگ نظیر بنفش تیره و قهوه ای و نارنجی و زرشکی و شرابی و صورتی و آلویی و کاراملی استفاده نمایید.

9. برای آرایش لب ها ابتدا خط لب بکشید و لب پایینی تان را مقداری بزرگ تر نمایید و برای بزرگ تر به نظر رسیدن لب ها باید مرکز لب پایینی را مقداری روشن تر نمایید.

آرایش ملایم صورت آرایش مجلسی آرایش زیبا صورت میکاپ مجلسی میکاپ زنانه شیک و زیبا میکاپ صورت شیک و جدید میکاپ حرفه ای زیبا و جذاب آرایش مجلسی حرفه ای میکاپ شیک حرفه ای آرایش زیبا صورت میکاپ زیبا صورت آرایش زیبا صورت میکاپ ساده صورت آرایش صورت حرفه ای و مجلسی میکاپ زیبا آرایش مجلسی مدل آرایش صورت حرفه ای آرایش زیبا حرفه ای آرایش زنانه

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های میکاپ حرفه ای مخصوص خانم ها و دختران جوان با جدیدترین متدها جلب کردیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان