طرز تهیه گوژر و نکات طلایی پخت آن

تهیه انواع فینگرفودهای جذاب و متنوع برای مهمانی ها کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در این بخش طرز تهیه گوژر که یک فینگرفود عالی و خوشمزه است را مطالعه کنید.

طرز تهیه گوژر و نکات طلایی پخت آن

اگر اهل فست فودهای خانگی هستید، می توانید در این بخش طرز تهیه گوژر را مطالعه کنید. این فینگرفود برای مهمانی ها سرو می شود. برای داشتن این فست فود باید کره، پنیر نده شده و … داشته باشید.

دستور تهیه گوژر

تهیه انواع فینگرفودهای خانگی کار بسیار ساده ای است. شما با مطالب آشپزی آرگا می توانید، دستور تهیه انواعی فینگرفودها را برای سرو در مهمانی ها آموزش ببینید. در این مطلب علاوه بر آموزش تهیه گوژر، لینک تهیه فینگرفود با مرغ و فینگرفود با ژامبون قرار داده شده است که می توانید این دستور پخت ها را مورد مطالعه قرار دهید.

مواد لازم

  • کره: 60 گرم
    تخم مرغ: 4 عدد
    نمک: 1 قاشق چای خوری
    آب: 250 میلی لیرت
    آرد: 180 گرم
    پنیر رنده شده: 150 گرم

تهیه گوژر خانگی

طرز تهیه گوژر خانگی

این فینگرفود به سادگی تهیه می شود، شما باید ابتدا مقداری آب، کره و نمک را با یکدیگر ترکیب کنید. مواد را درون قابلمه ریخته و روی حرارت بگذارید. بعد از اینکه مواد جوشید، باید قابلمه را از روی حرارت بردارید. حالا باید آرد را به صورت یکجا به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیبی خمیری شکل داشته باشد. خمیر را جمع کرده و کنار بگذارید.

مجدد قابلمه را روی حرارت گذاشته و هم بزنید تا مواد به خوبی تفت بخورند. زمانی که احساس می کنید، خمیر در حال ته گرفتن است، مواد را از روی حرارت برداشته و و به ظرف دیگری منتقل کنید. بعد از اینکه مواد کمی خنک شد، باید تخم مرغ ها را اضافه کنید.

در این مرحله از طرز تهیه گوژر تخم مرغ ها را شکسته و به مواد خمیری اضافه کرده و خوب با یکدیگر ترکیب و یکدست کنید. در آخرین مرحله باید پنیر را به موادتان اضافه نمایید. مواد را به اندازه گلوله ای برداشته و درون سینی فر بگذارید.

خمیرها را با فاصله از یکدیگر قرار دهید و روی خمیر را مقداری پنیر بزنید. فر را از قبل گرم کرده و سینی را در آن بگذارید. در زمان پخت گوژرها پف کرده و دمای فر را باید کمتر کنید. زمان دهید تا روی مواد کمی طلایی شود.

طرز تهیه گوژر

نکات طلایی تهیه گوژر

شما می توانید این خمیر را با استفاده از سبزیجات معطر و خشک شده تزئین کنید. این فینگرفود را می توانید برای میان وعده های خود سرو نمایید. این فینگرفود طعم و مزه فوق العاده ای دارد. این نوع فینگرفود را می توانید در کنار موادی دیگری نیز سرو کنید. سرو این فینگرفود در کنار مرغ و ژامبون نیز فوق العاده خواهد شد. دستور تهیه ساده و فوری این فینگرفود بسیار مهم است.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان