طرز تهیه راتا کشک بادمجان یک فینگر فود عالی و خوشمزه

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه راتا کشک بادمجان آشنا شوید. این فینگرها طعم فوق العاده ای دارند.

طرز تهیه راتا کشک بادمجان یک فینگر فود عالی و خوشمزه

برای داشتن انواعی از فینگرفودهای خانگی می توانید در این بخش با طرز تهیه راتا کشک بادمجان آشنا شوید. یک فینگرفود خوشمزه با طعم و مزه ای عالی که می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز استفاده کنید.

تهیه انواعی از فینگرفودهای خانگی آن هم با رسپی های طلایی و ویژه در این بخش قرار داده شده است که می توانید، مطالعه کنید. در لینک نیز طرز تهیه فینگرفود مرغ و فینگرفود گوشت قرار داده شده است که مطالعه می کنید.

طرز تهیه راتا کشک بادمجان

مواد اولیه:

  • بادمجان: 7 عدد
  • پیاز: 1 عدد
  • کشک: 2 قاشق غذاخوری
  • نان تست: 1 بستخ
  • سیر: 3 حبه
  • گردو خرد شده: 100 گرم
  • فلفل سیاه، زردچوبه و نمک: به میزان لازم
  • نعناع خشک: به میزان لازم

طرز تهیه راتا کشک بادمجان:

برای داشتن این فینگرفود جادویی و خوشمزه باید ابتدا بادمجان ها را شسته و پوست کنید. مواد را به مدت 30 دقیقه درون آب نمک قرار داده و زمان دهید تا تلخی آن از بین برود. حالا باید آبکش کرده و زمان دهید تا آب اضافی ان کشیده شود. در این بخش نیز نوبت به تفت دادن پیازها و سیر می رسد.

راتای کشک بادمجان

بعد از اینکه بادمجان ها را درون یک ظرف با مقداری روغن به خوبی سرخ کردید، باید با استفاده از گوشتکوب آن را به خوبی له کنید. پیاز را نیز پوست کنده و خلالی کنید و درون تابه کمی تفت دهید. مقداری ادویه مثل زردچوبه، فلفل و نمک را به آن اضافه نمایید. از سیر پودر شده نیز می توانید، استفاده کنید.

بعد از آن اینکه عطر سیر کمی بلند شد، می توایند به ان کمی گردوی خرد شده نیز اضافه کنید. مقداری هم کشک رقیق شده درون ان ریخته و هم بزنید. تمام مواد را به خوبی ترکیب کرده و زمان دهید تا روی حرارت به مدت 10 دقیقه تفت بخورد. حالا که تمام مواد سرخ شده را با یکدیگر ترکیب کردید سراغ نان های تست بروید و فینگرها را بزنید.

در این مرحله از طرز تهیه راتا کشک بادمجان باید نان های تست را روی یک سطح باز کرده و با استفاده از وردنه ان را کمی باز نمایید. در این قسمت نیز باید استفاده از یک کاتر یا یک لیوان نان ها را برش دهید و به صورت گرد درآورید. مقداری از مواد تهیه شده را روی ان بریزید.

مواد اولیه راتا کشک بادمجان

خوب فشار دهید و بعد یک لایه دیگر از نان های تست برش زده را روی آن بگذارید و با دست کمی فشار دهید تا به مواد بچسبد.می توانید روی آن را با استفاده از گوجه گیلاسی و چند برگ ریحان نیز فیکس و تزیین کنید. این فینگر طعمی عالی داشته و با یک رسپی ویژه تهیه می شود. برای داشتن این غذای عالی می توانید به همین سادگی از این دستور استفاده کنید.

این فینگر باید بعد از چند ساعت استفاده کنید. در مهمانی ها و پذیرایی عصرانه و شبانه خود می توانید از این فینگرهای خوشمزه استفاده نمایید و طعم عالی آن را تجربه کنید. این غذا در کنار یک غذای دیگر نیز سرو می شود. شما می توانید برای آن با روش های مختلف دیگری نیز یک فینگرفود تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان