طرز تهیه فینگر فود نارنگی خوشمزه و خلاقانه در خانه

اگر از علاقه مندان به فینگرفودهای مجلسی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه فینگرفود نارنگی آشنا شوید. این فینگر طعم و مزه ای عالی دارد.

طرز تهیه فینگر فود نارنگی خوشمزه و خلاقانه در خانه

طرز تهیه فینگر فود نارنگی با رسپی های ویژه در این بخش برای شما علاقه مندان قرار داده شده است که می توانید با نحوه تهیه آن آشنا شوید. این فینگر را می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود داشته باشید.

تهیه انواعی از فینگرفودهای میوه ای با رسپی ساده طعم عالی داشته و شما می توانید در این بخش با نحوه تهیه این نوع فینگرهای خوشمزه آشنا شوید. فینگرفود گوشت و مافین ژامبون نیز از انواع آن هستند.

مواد فینگرفود نارنگی

مواد اولیه:

  • سینه مرغ: 200 گرم
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • هویج: 4 عدد
  • ماست طبیعی: 4 قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای: 150 گرم
  • سیر: 2 حبه
  • ریحان: به میزان لازم
  • نمک: به میزان لازم

طرز تهیه فینگر فود نارنگی:

ابتدا باید هویج را پوست کنده و بشویید. حالا به صورت یکدست و ریز رنده نمایید. تخم مرغ ها را آب پز کرده و بعد از پخت باید با استفاده از رنده ریز کنید. برای این مرحله باید از رنده ریز استفاده نمایید.

طرز تهیه فینگرفود نارنگی

پنیر خامه ای را به تخم مرغ رنده شده اضافه کرده و مجدد به صورت یکدست مواد را ترکیب کرده تا یکدست شود. سیر را رنده کرده و به مواد اضافه نمایید. دو قاشق غذاخوری ماست را اضافه کرده و اندکی نمک به آن اضافه کنید.

بعد از اینکه مخلوط شما یکدست شد و به صورت خمیری به دست آمد، باید زودی آن یک سلفون کشیده و کنار بگذارید تا مواد به خوبی مزه دار شده و منسجم شود.

سینه مرغ را درون قابلمه ای انداخته و مقداری فلفل و زردچوبه هم‌ به آن اضافه کرده و زمان دهید تا به خوبی نرم شود. سینه مرغ پخته شده را از قابلمه خارج کرده و ریز کنید. برای مزه دار کردن این نوع غذا باید از فلفل سیاه، ماست، نمک و دیگر ادویه ها استفاده نمایید.

در این مرحله از بعد از اینکه مخلوط مرغ را کنار گذاشتید تا مزه دار شده روی سلفون مواد را باز کرده و مقداری از مواد تخم‌ مرغی و به اندازه یک توپک نارنگی برداشته و درون آن را کمی‌ گود کنید.

روش تهیه فینگرفود نارنگی

حالا از مواد مرغ تهیه شده نیز مقداری برداشته و درون مواد تخم مرغی را پر‌ کرده و خوب آن را گرد کنید. توپک ها را درون هویج های رنده شده بغلتانید. بعد از اینکه توپک های شما نارنجی شد روی آن را یک برگ ریحان قرار دهید و با دانه میخک تزیین  کنید‌.

حالا می توانید این توپک های خاص و خوشمزه را داشته باشید و برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز از این توپک ها استفاده خواهید کرد‌. شما می توانید با این شیوه فینگرهای خاصی داشته باشید. این فینگرها را درون سینی مخصوص خود سرو کرده و می توانید برای پذیرایی از سیخ های تزئینی نیز استفاده کنید‌.

انواعی دیگر از فینگرهای خانگی و مجلسی نیز وجود داشته و می توانید با نحوه تهیه این فینگرهای خوشمزه آشنا شوید. این فینگرفودهای رستورانی روش خوبی برای درآمدزایی بوده و شما می توانید از طریق تولید آن ها کسب و کارهیا جدی دو پر درآمدی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان