طرز تهیه بروشتای هویج فینگرفود گیاهی و خوشمزه

برای داشتن یک پیش غذای فوق العاده و خوشمزه می توانید در این بخش با طرز تهیه بروشتای هویج آشنا شوید. این فینگرفود برای عصرانه نیز گزینه مناسبی است.

طرز تهیه بروشتای هویج فینگرفود گیاهی و خوشمزه

بروشتای هویج یک نوع فینگرفود گیاهی و ویژه بوده که با طعم فوق العاده آن آشنا می شوید. در این بخش نیز می توانید با طرز تهیه بروشتای هویج آشنا شوید. این بروشتا برای پذیرایی در مهمانی ها فوق العاده است.

برای داشتن یک فینگرفود ساده و خوشمزه می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه بروشتا میگو و بروشتای مرغ با رسپی های متنوع را می توانید در آرگا با ما تجربه کنید.

طرز تهیه بروشتای هویج

مواد اولیه:

  • هویج متوسط: 4 عدد
  • پنیر چدار رنده شده: 1 لیوان
  • پنیر موزارلا رنده شده: 1 لیوان
  • سس مایونز: 1 لیوان
  • سیر رنده شده: 1 قاشق چای خوری
  • نان‌ باگت: 2 عدد

طرز تهیه بروشتای هویج:

ابتدا باید هویج را پوست کنده و به خوبی بشورید. هویج ها را درون آبی ریخته و زمان دهید تا آب پز شود. بعد از 5 دقیقه می توانید، هویج ها را از آب خارج کنید. بعد از اینکه هویج سرد شد آن را رنده کرده و درون ظرفی بریزید.

مواد اولیه بروشتای هویج

درون یک کاسه دیگر باید پنیر موزارلا رنده شده و پنیر چدار رنده شده را اضافه نمایید. سس مایونز، سیر رنده شده و کمی ادویه را با یکدیگر ترکیب کرده این مورد به عنوان سس این فینگرفود استفاده می شود. پس باید با یکدیگر ترکیب کنید و خوب مخلوط نمایید.

نان‌ های باگت را باید با فاصله و اندازه های یکسان برش دهید. می توانید این نان ها را به شکل های دلخواهی برش بزنید. شما می توانید به صورت رولی نیز نان‌ ها را برش دهید. روی تمام نان‌ های خود را باید با استفاده از مواد پنیری تهیه شده بپوشانید.

در این مرحله از طرز تهیه بروشتای هویج شما می توانید در صورت دلخواه ابتدا نان‌ های خود را درون فر یا تابه ای گریل کنید و بعد باید مواد سس را روی نان ها بزنید. حالا باید هویج های رنده شده، پیازچه خرد شده را بریزید و در صورت دلخواه نیز باید روی آن را کمی مواد پنیری قرار دهید.

رسپی بروشتای هویج

در ادامه باید مواد را درون فر بگذارید تا به خوبی گریل شود. این نوع مواد را می توانید با یک دستور ساده داشته باشید و طعم و مزه ای عالی از آن را تجربه می کنید‌. مواد باید به مدت 10 دقیقه درون فر باقی مانده و در ادامه نیز می توانید آن را درون دیس خود سرو کرده و نوش جان کنید.

این نوع فینگر پنیری و خوشمزه است. شما می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز این نوع غدای ویژه و خوشمزه را داشته و از طعم و مزه آن لذت ببرید. این نوع پیش غذا را می توانید با یک سس عالی و خوشمزه هم تهیه کنید و از مزه ویژه آن لذت ببرید. در کنار این غذا می توانید یک نوشیدنی عالی هم داشته باشید.

برای روی این فینگرفود نیز می توانید از مقداری سبزیجات خرد شده هم استفاده کنید. مقداری جعفری برای روی این غذا نیز عالی است‌. فینگرفودها یک غذای مجلسی بوده که به صورت تک نفره سرو می شود. شما می توانید این نوع بروشتای را به عنوان یک غذای تک نفره برای پذیرایی در مهمانی های خود استفاده کنید و در مجالس خود خاص باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان