ماهان شبکه ایرانیان

قیمت ارز امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۳/ ریزش دلار پرشتاب شد

قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با کاهش ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومانی در کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد.

قیمت ارز امروز 21 تیر 1403/ ریزش دلار پرشتاب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معامله‌گران معتقدند دلار با حمایت درهم نزولی شد. آنها احتمال برگشت این اسکناس به کانال هفتم کریدور پنجم را در معاملات پشت خطی روز جمعه می‌دهند.

قیمت دلار در شروع معاملات آخرین روز هفته با روند نزولی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش اسکناس دلار در پله ابتدایی کانال هشتم از کریدور پنجم در حال معامله است.

این اسکناس در هفته سوم تیر متاثر از مشخص شدن نتیجه انتخابات و آرامش سیاسی حاکم بر بازارهای مالی، با تلاش بازارساز همواره ریتم نزولی داشته است.

روند نزولی دلار ادامه دارد؟

معامله‌گران معتقدند رکود محرم به کمک بازارساز آمده تا با ارزپاشی به اسکناس آمریکایی آرایش نزولی دهد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: کارشناسان اقتصادی کف قیمت اسکناس دلار را میانه کریدور پنجم می‌دانند. آنها معتقدند دلار در کوتاه‌مدت تحت تاثیر خوشبینی‌های سیاسی و کاهش انتظارات تورمی آرایش نزولی گرفته است؛ اما دوام چندانی برای این روند نزولی نمی‌بینند. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی متغیرهای اقتصادی کار خود را می‌کند و چشم‌انداز میان‌مدت و بلندمدت دلار صعودی است.

تتر 58 هزار و 750 تومانی شد

گفتنی است قیمت درهم امروز با کاهش 180 تومانی کانال 16 هزار تومانی را از دست داد و با رقم 15 هزار و 930 تومانی در حال معامله است. قیمت تتر روز پنجشنبه با کاهش 300 تومانی به کانال 58 هزار تومانی برگشت و روی رقم 58 هزار و 750 تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس با کاهش 600 تومانی روی قیمت 74 هزار و 900 تومانی معامله می‌شود و یورو نیز با کاهش 600 تومانی روی رقم 63 هزار و 120 تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم 46 هزار و 493 تومان و حواله دلار نیز با رقم 43 هزار و 410 تومانی عرضه شد و افزایش 50 تومانی داشت.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان