سوناتا ۲۰۲۵ هم قیمت ماشین‌های چینی بازار ایران!/ عکس

هیوندای سدان سوناتا را برای سال ۲۰۲۴ با به‌روزرسانی کاملی در طراحی معرفی کرد. این خودرو در آستانه ورود به بازار، دستخوش افزایش قیمت جزئی در تریم‌های بالاتر و همچنین کاهش قیمت در تیپ ابتدایی خود شده است.

سوناتا 2025 هم قیمت ماشین‌های چینی بازار ایران!/ عکس

امیرمسعود عابدین_ هیوندای سوناتا جدید در تریم SE نسبت به مدل قبلی ارزان‌تر شده است. قیمت سوناتا 2025 اکنون از 27800 دلار (یک میلیارد و 670 میلیون تومان) شروع می‌شود که 850 دلار ارزان‌تر از مدل SEL 2024 است.

سوناتا 2025 هم قیمت ماشین‌های چینی بازار ایران!/ عکس

سوناتا SE همان پیشرانه SEL را دارد؛ یک پیشرانه 2٫5 لیتری 4 سیلندر 191 اسب بخاری که به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. از ویژگی‌های استاندارد مدل پایه جدید می‌توان به رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی و چراغ‌های جلو و عقب LED اشاره کرد.

سوناتا 2025 هم قیمت ماشین‌های چینی بازار ایران!/ عکس

در داخل، تریم SE دارای سیستم تهویه مطبوع دو کاناله و اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، اندروید اتو و اپل کارپلی، صفحه‌نمایش 12٫3 اینچی اطلاعات سرگرمی و چهار درگاه شارژ USB-C (دو پورت جلو و دو پورت در عقب) است. موارد ایمنی شامل 9 کیسه هوا، سیستم کمکی حفظ خودرو بین خطوط، جلوگیری از برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه و سیستم نقطه کور است.

بقیه تریم‌های سوناتا 2025 شامل SEL، N Line، و مدل‌های هیبریدی SEL و Limited شاهد افزایش چند هزار دلاری در قیمتشان هستند. سیستم چهار چرخ محرک نیز برای تریم SEL موجود شده و سوناتا N Line با قدرت 290 اسب بخاری همچنان در خط تولید باقی مانده است. مدل‌های هیبریدی همچنان از موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر 192 اسب بخاری و گیربکس شش سرعته استفاده می‌کنند.

منبع: motor1

227322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان