۳ فوتی و ۲۶ مصدوم و تصادف زنجیره ای در جاده های استان سمنان

حسین درخشان مدیر عامل هلال احمر استان سمنان در گفتگویی از ۴ حادثه تصادف در جاده های استان سمنان در مدت هشت ساعت در روز جمعه شانزدهم شهریور ماه خبر داد

3 فوتی و 26 مصدوم و تصادف زنجیره ای در جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حسین درخشان در گفتگویی به تشریح این تصادفات پرداخت و گفت نجاتگران پایگاههای هلال احمر با حضور به موقع مصدومین را به نزدیکترین درمانگاهها منتقل کردند اما تصادفات انجام شده به شرح زیر می باشد

***تصادف پراید و کامیون در سمنان با 3 فوتی و 2 مصدوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، ساعت 04:38 جمعه «16 شهریور 1403»، گزارشی مبنی بر تصادف پراید و کامیون در جاده گرمسارایوانکی به شریف اباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

این تصادف 2 مصدوم و 3 فوتی دارد.

نجاتگران‌ هلال‌احمر اقدامات کمک های اولیه و رهاسازی را برای سرنشینان خودرو ها انجام و2 مصدوم را با همکاری اورژانس به مرکز درمانی انتقال و 3 فوتی را نیز به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

3 فوتی و 26 مصدوم و تصادف زنجیره ای در جاده های استان سمنان

*** انحراف از جاده پراید در جاده دامغان به شاهرود با 6 مصدوم

در ساعت 06:01 امروز، جمعه « 16 شهریور ماه 1403» گزارشی مبنی بر انحراف ازجاده و برخورد با گاردریل یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 17 جاده دامغان به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات نعیم آباد شهرستان دامغان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه 6 مصدوم بر جای گذاشت که پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، مصدومین باهمکاری عوامل اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند.

3 فوتی و 26 مصدوم و تصادف زنجیره ای در جاده های استان سمنان

***تصادف پراید و کاپرا در جاده میامی به شاهرود با 8 مصدوم

ساعت 21:54, پنج شنبه « 15 شهریور 1403»؛ گزارشی مبنی بر  تصادف دودستگاه خودروی پراید و کاپرا در کیلومتر 6 جاده میامی به شاهرود، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهدای میامی شهرستان میامی به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه 8 مصدوم داشت که نجاتگران‌ پس از رهاسازی سرنشینان خودروها و انجام اقدامات اولیه، مصدومان را با همکاری اورژانس 115 به مرکز درمانی انتقال دادند.

این عملیات ساعت 00:52، جمعه «16 شهریورماه 1403» به پایان رسید.

***تصادف زنجیره ای در جاده سرخه به آرادان با 10 مصدوم

ساعت 10:00 امروز جمعه « 16 شهریور 1403»؛ گزارشی مبنی بر  تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو سواری آریزو ، کوئیک و پژو 405 در کیلومتر 55 جاده سرخه به آرادان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

این حادثه 10 مصدوم داشت که 4 مصدوم توسط اورژانس خدمات سرپایی درصحنه دریافت کردند و نجاتگران‌ پس از رهاسازی سرنشینان خودروها و انجام اقدامات اولیه مصدومان را با همکاری اورژانس 115 به مرکز درمانی انتقال دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان