فرمانده کل سپاه: ۱۲ کشتی اسرائیلی را زدیم /بعد از ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی در بحران شدیدی بودیم اما.../ خطوط کشتیرانی را امن کردیم

سرلشکر سلامی گفت: هیچ یک از ۳۸۰ طرح عظیم ملی که امروز در دست اجرا است، حتی چرخ‌هایش کُند نشده است .

فرمانده کل سپاه: 12 کشتی اسرائیلی را زدیم /بعد از ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی در بحران شدیدی بودیم اما.../ خطوط کشتیرانی را امن کردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی روز شنبه 17 شهریور در بازدید رئیس جمهور از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در دریای سرخ و دریای مدیترانه 14 کشتی ما را زدند تا نتوانیم نفت‌مان را صادر کنیم، رژیم صهیونیستی این اقدام را خیلی مرموزانه و مبهم انجام داد و ما هم 12 کشتی از آنها زدیم. کشتی پنجم را که زدیم دستشان بالا رفت و گفتند نبرد کشتی‌ها را متوقف می‌کنیم.

بنابر روایت ایرنا، وی افزود: در بحران شدیدی بودیم، سردار سلیمانی را ترور کرده بودند، هواپیمای اوکراینی سقوط کرده بود، کرونا غالب شده بود، تحریم اقتصادی را در حداکثر درجه ممکن اعمال می‎کردند و تلاش می‌کردند ما را در انزوای کامل قرار دهند، ما بعنوان سپاه پاسداران باید یک عملیات بازدارنده و سد ممانعت ایجاد می‌کردیم؛ در نبردهای دریایی خطوط کشتیرانی را امن کردیم، تحریم به لحاظ اجرا شکسته شد، مردم را در کرونا مدیریت کردیم و واکسن ساختیم و تمام ظرفیت‌ها را در اختیار قرار درمان دادیم.

وی تصریح کرد: هیچ یک از 380 طرح عظیم ملی که امروز در دست اجرا است، حتی چرخ‌هایش کُند نشده است و اجازه ندادیم تحریم بر سازندگی کشور موثر باشد.

وی افزود: از بیرون هم پدیده تکفیر را مهار می‌کردیم؛ اگر تروریسم امتداد پیدا می‌کرد، نقطه مرکزی آن ایران بود. موفق شدیم تمام مسیرهایی که دشمن باز کرده بود، ببندیم. امروز امن‌ترین خطوط کشتیرانی متعلق به کشتی‌هایی است که پرچم ایران روی آن نصب شده باشد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان