۸ نفر برای تصدی پست استانداری مازندران مشخص شدند

مجمع مشورتی حامیان دکتر پزشکیان در مازندران هشت نفر کاندیدا جهت تصدی پست استانداری معرفی کرده است.

8 نفر برای تصدی پست استانداری مازندران مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، این مجمع مشورتی که متشکل از ارکان اصلی ستاد مرکزی و شهرستان های استان مازندران با حضور چهره های اصلاح طلب و کنشگران سیاسی و رسانه ای تشکیل شده است. مجمع مشورتی مازندران پس از انتخابات ریاست جمهوری با تشکیل جلسات متعدد و مشورت با بزرگان و جوانان اصلاح طلب استان و با هدف مطالبه گری و حمایت از دولت اقای دکتر پزشکیان فعال شده است.

مجمع مشورتی مازندران با حضور اعضا و با دبیری حجت السلام شیخ عبدالصمد زراعتی با تشکیل جلسه ای در عصر جمعه 16 شهریور در چالوس جهت انتخاب کاندیداهای استانداری مازندران تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه که بیش از 50 نفر از گروها و احزاب مختلف اصلاح طلب از شهرستان های سراسر استان مازندران تشکیل شده بود پس از بحث و بررسی در خصوص شاخص های احراز صلاحیت برای استاندار و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه در نهایت با رای گیری مخفی تعداد هشت نفر از شخصیت های برجسته و چهره های متخصص انتخاب شده اند.

از نکات برجسته و قابل توجه در این جلسه انتخاب یک بانوی فعال سیاسی و استاد دانشگاه و یک جوان تحصیل کرده با سوابق اجرایی و ارزشی جهت تصدی پست استانداری توسط اعضا انتخاب و به وزارت کشور پیشنهاد خواهند شد.

لازم به ذکر است این رویه معمول پسا انتخابات جهت شناسایی و ارایه مشورت به مراجع ذی صلاح جهت تصمیم گیری بهتر برای اجرای سیاست های دولت و مطالبات مردم انجام می پذیرد.

افراد انتخاب شده به شرح ذیل می باشند
1-جعفر رحمانزاده از شهرستان امل
2-علی نجفی از شهرستان بابل
3-سرکار خانم گلین مقدم از رامسر
4-علی کریمی مله از قایمشهر
5-ولی رعیت از قایمشهر
6-سید مصطفی فلاح از ساری
7-عیسی کاکویی از ساری
8-یدالله طاهر نژاد از کلاردشت

ابراهیمی سوته فعال سیاسی و رسانه ای
عضو مجمع مشورتی حامیان دکتر پزشکیان مازندران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان