اعطای کارت عضویت شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر، در جشنواره فیلم ونیز/ انجام مسئولیت اجتماعی یک رویداد فرهنگی

هشتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به منظور تقویت فعالیت‌های هنری این رویداد، کارت عضویت دوسالانه فعالیت‌های هنری این جشنواره را صادر و تمدید می کند.

اعطای کارت عضویت شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر، در جشنواره فیلم ونیز/ انجام مسئولیت اجتماعی یک رویداد فرهنگی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت جشنواره فیلم ونیز، جشنواره بین المللی فیلم ونیز در راستای تقویت فعالیت‌های آرشیو تاریخی این جشنواره و به مناسبت برگزاری شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر ونیز و اجرای فعالیت‌های هنری کارت دوسالانه این نمایشگاه را صادر و تمدید می کند.

این کارت به متخصصان و دوستدارانِ هنر اعطا می شود که داردندگان این کار می توانند از مزایای ویژه این دوسالانه که مجموع فعالیت‌های هنری از جمله هنرهای تجسمی، تئاتر، موسیقی و غیره را شامل می شود؛ بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، پنج نوع کارت ویژه جوانان، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیوم و الماس ارائه می‌ شود که کارت الماس معتبرترین نوع کارت‌ها است و به نوعی «حامی کوچک» این دو سالانه به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام سایت جشنواره بین المللی فیلم ونیز، این کارت‌هاهاها در ازای کمک مالی اعضا اعطا می‌کند که درآمد حاصل از فروش کارت‌های شصتمین دوسالانه نمایشگاه هنر 2024 صرف حمایت از فعالیت‌های آرشیو تاریخی هنرهای معاصر همچون جمع‌آوری، فهرست‌نویسی و دیجیتال سازی آثار، اسناد و تصاویر آرشیوی این جشنواره خواهد شد.

منبع: biennale

24357

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان