استاندار زنجان گفت: گره‌گشایی‌های قابل توجهی در مسایل تعاونی‌های استان انجام شد

امروز به واسطه حل مسائل تعاونی ها تعداد مراجعه اعضای تعاونی های مشکل دار و تجمع اعضای آنها در استان نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است.

استاندار زنجان گفت: گره‌گشایی‌های قابل توجهی در مسایل تعاونی‌های استان انجام شد

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، محسن افشارچی روز یکشنبه در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان، افزود: یکی از کارهای دولت گره‌گشایی و تسهیلگری است و گره‌گشایی از مشکلات تعاونی ها نیز در این راستا انجام شد.
وی ادامه داد: امروز به واسطه حل مسائل تعاونی ها تعداد مراجعه اعضای تعاونی های مشکل دار و تجمع اعضای آنها در استان نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است.
استاندار زنجان بر ضرورت افزایش تولید ناخالص داخلی استان تاکید کرد و گفت: اگر به این سمت حرکت نکنیم و تغییری در راه های تولید ثروت انجام ندهیم با مشکل مواجه خواهیم شد.
افشارچی به 17 همت سرمایه‌گذاری صنعتی در استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این رقم در مقایسه با چند سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
وی به لزوم جمع سرمایه های خرد در چارچوب تعاونی ها تاکید کرد و گفت: آموزش مسائل حقوقی به تعاونی ها بسیار مهم است و جلوی خیلی از مشکلات را می گیرد.
افشارچی گفت: مسأله تامین مالی تعاونی ها هم مهم است و باید به روش های جدید در این حوزه مثل پذیره نویسی از طریق بورس و سایر روش ها هم فکر کرد.
وی با بیان اینکه فعالیت تعاونی، به عدالت نزدیک است، اظهار داشت: باید سهم بخش تعاون در تولید ناخالص داخلی استان مشخص و فعالیت ها در این بخش در این راستا عملیاتی شود.
فیروز معتمدی، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه 114 تعاونی در سامانه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ثبت نام کردند، گفت: فرآیند ارزیابی، امتیاز بندی و رتبه بندی این شرکت ها به صورت هوشمند در سامانه انجام شد.
در آیین اختتامیه این جشنواره از هفت تعاونی برتر، چهار تعاونی شایسته تقدیر و 10 تعاونی نمونه استان زنجان تجلیل شد.​​​​​

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان