ثبت بیش از ۱۱میلیون تردد وسایل نقلیه در راه‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۱۱میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۲۱ تردد خودرو در راه‌های این استان در تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر خبرداد.

ثبت بیش از 11میلیون تردد وسایل نقلیه در راه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهارکرد: در ایام تعطیلات پایانی ماه صفر، تردد 11میلیون و 621 هزار و 221دستگاه خودرو در راه های استان ثبت شد و نسبت به تعطیلات پایانی ماه صفر در سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این میزان تردد از تاریخ 10 تا 16شهریورماه، از 65سامانه تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین به دست آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عنوان کرد: 10درصد از این میزان تردد ثبت شده در راه‌های استان قزوین مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

حق لطفی یادآورشد: در طی این مدت میانگین سرعت خودروها 74 کیلومتر بر ساعت ثبت شده و سامانه های ثبت تخلف نیز 14هزار و 291 تخلف عبور و مرور را ثبت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات پایانی ماه صفر با توجه به افزایش سفرهای جاده‌ای به منظور ارتقای ایمنی سفرها و کاهش حوادث و سوانح رانندگی، گشت های شبانه نظارت و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای نیز با جدیت بیشتر توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل و پلیس راه استان به ویژه در راه های پرتردد شامل آزادراه قزوین-رشت، قزوین-زنجان و بوئین‌زهرا انجام شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان