جریمه ۳۹ میلیارد ریالی مشاور املاک متخلف در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از جریمه ۳۹ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریالی مشاور املاک متخلف خبر داد.

جریمه 39 میلیارد ریالی مشاور املاک متخلف در مشهد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدمرتضی مدنی در گفتگویی با اشاره به تخلف یکی از دفاتر مشاور املاک، اظهارکرد: شعبه اول سیار تعزیرات حکومتی مشهد پرونده اتهام مشاور املاک متخلف دایر بر گرانفروشی در اخذ حق کمیسیون اضافه در قرارداد به ارزش سه میلیارد و 978 میلیون ریال و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی را رسیدگی نمود.

وی گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهامات انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت مبلغ سه میلیارد و  978 میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی و پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد به مدت 10 روز، متخلف را برای گرانفروشی به پرداخت 39 میلیارد  و 782 میلیون ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه برای استفاده نکردن از قولنامه های هولگرام دار و ثبت نکردن قولنامه در سامانه، 40 میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت 39 میلیارد و 822 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدنی تصریح کرد: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف به محل تخلف مراجعه و با شکایت شاکی خصوصی، پرونده این تخلف تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان