حفر چهار حلقه چاه برای حل مشکل آب بوکان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از حفر چهارمین چاه برای حل مشکل آب بوکان خبرداد.

حفر چهار حلقه چاه برای حل مشکل آب بوکان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی، محمد اشرفی در تشریح این خبر گفت: برای جبران کمبود آب شرب شهر بوکان در سال جاری، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه در دستور کار قرار داشت که با اقدامات انجام شده، چهارمین چاه نیز حفاری و در حال تجهیز شدن است.

وی با اعلام اینکه با اتمام تجهیز این چاه، آب استحصالی از آن وارد شبکه توزیع خواهد شد، افزود: با توجه به تنش آبی به وجود آمده در سطح شهر بوکان و نامتعادل بودن تولید و مصرف در طی سال جاری چهار حلقه چاه جهت جبران کمبود بخشی از آب شرب شهر حفاری و تجهیز شد.

اشرفی گفت: چهارمین حلقه چاه حفاری شده در امتداد 50 متری ساحلی در حال تجهیز شدن است که می تواند بخشی از کمبود آب شرب را در مناطق شمالی شهر بوکان از جمله در کوی اندیشه، استخر آبشار، دانشگاه پیام نور و خلفای راشدین را جبران کند.

وی همچنین از وارد مدار بهره‌برداری شدن دو حلقه چاه در روستای حصار جهت جبران کمبود مناطق جنوبی شهر و یک حلقه چاه در جنب هتل ایزدی جهت رفع کمبود آب در منطقه امیرآباد در سال جاری خبر داد و گفت: شرکت آب و فاضلاب همچنین در تلاش برای اتمام خط ثقلی انتقال آب شرب اصلی شهر بوکان از طرف یکشوه است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان