کشف و ضبط بیش از ۵۲۰ عدد کارت هوشمند سوخت از جایگاه‌های عرضه ناحیه مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط بیش از ۵۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز از جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ناحیه مریوان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

کشف و ضبط بیش از 520 عدد کارت هوشمند سوخت از جایگاه‌های عرضه ناحیه مریوان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جهانبخش نوکانی در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق استان با بیان این مطلب گفت : به دنبال بازدیدهای دوره‌ ای و غیرمترقبه از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان، بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربینهای مدار بسته ،برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان و ساماندهی عرضه فرآورده‌های نفتی، تعداد 520 عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

نوکانی افزود :باتوجه به اختلاف قیمت فرآورده در دو سوی مرز و سو استفاده افراد سود جو از این شرایط ،این شرکت در راستای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و مدیریت مصرف بنزین نسبت به بازدید های مستمر و غیرمترقبه از مجاری عرضه استان اقدام می نماید.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح تخصیص نفتگاز در مسیر بر اساس اسناد حمل برخط در راستای ساماندهی چرخه عرضه و تقاضای نفتگاز، عدالت در توزیع و صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق و مصرف نامتعارف سوخت و... خواستار همکاری و تعامل سایر ادارات مترتب با این شرکت  جهت اجرای مطلوب این طرح در استان شد.

نوکانی سپس از همکاری وتعامل مالکین مجاری عرضه منطقه ،رانندگان ناوگان حمل ونقل فراورده های نفتی با این شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائرین اربعین حسینی تشکر و قدردانی نمود و افزود :میزان مصرف سی ان جی در ایام اربعین  با رشد 10 درصدی همراه بوده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان