۳ نرم‌افزار جذاب هوش مصنوعی برای مک که کار شما را راحت‌ می‌کند!

جذاب‌ترین و کارآمدترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کاربران macOS کدام است؟

چت جی پی تی برای مک

جذاب‌ترین و کارآمدترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کاربران macOS کدام است؟ حتما حداقل یک بار هم که شده به دنبال کارآمدترین و سازگارترین ابزار هوش مصنوعی برای سیستم‌عامل خود بوده‌اید. خبر خوب این که امروزه هوش مصنوعی در تمام پلتفرم‌ها قابل دسترس بوده و در همه زمینه‌ها قابلیت‌های پیشرفته‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی با ۸ نرم‌افزار کاربردی هوش مصنوعی در مک، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

دقیق، سریع و کاربردی، به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

  • دسترسی: این ویژگی برای کاربرانی که از داخل ایران از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند اهمیت زیادی دارد. برخی از این نرم‌افزارها اجازه دسترسی به کاربرانی که با IP ایران وارد سایت شده باشند را نمی‌دهند. همچنین برای آن دسته نرم‌افزارهایی که با متن سر و کار دارند، پشتیبانی از زبان فارسی یک ویژگی مهم محسوب می‌شود.

 

  • دقت و عملکرد مناسب: دقت بالا و عملکرد دقیق، دو رکن مهم در ابزارها و نرم‌افزارهای هوش مصنوعی هستند. یکی از دلایل محبوبیت ابزارهای هوش مصنوعی سرعت بخشیدن به کارهاست. شرایطی را تصور کنید که نرم‌افزار یا ابزار هوش مصنوعی دقت مناسب و عملکرد دقیقی نداشته باشند. قطعا از آن‌ها صرف نظر کرده و به دنبال راه جایگزین می‌روید.

 

  • یادگیری و بهبود مستمر: یکی از ویژگی‌‌هایی که ابزار هوش مصنوعی را برای کاربر جذاب می‌کند، قابلیت یادگیری و بهبود مستمر است. کاربر باید این حس را داشته باشد که با ابزاری کار می‌کند که نیازهای او را تشخیص داده و در استفاده‌های بعدی به خاطر می‌سپارد. این مسئله آن‌قدر حیاتی است که ابزار هوش مصنوعی بدون آن کاربردی ندارد.

 

  • هماهنگی با سیستم‌عامل macOS: اگر یک نرم افزار هوش مصنوعی تمام ویژگی‌های قبلی را داشته باشد اما برای اما رابط کاربری مناسبی در سیستم عامل‌ مک نداشته باشد، مناسب شما نیست.

 

 

نرم‌افزارهای هوش مصنوعی برای مک، کاربردی، جذاب و رایگان

  • اپلیکیشن ChatGPT: این برنامه یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی است که از زمان معرفی آن در سال ۲۰۲۲ با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد. ویراستاری متن‌ها، تولید محتوای متنی، ترجمه، برنامه‌نویسی و دیباگ کردن کد و خلاصه‌سازی متون، اپلیکیشن ChatGPT را به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی در جهان تبدیل کرده است.
    دانلود برنامه چت‌ جی پی تی (ChatGPT) برای مک

 

 

  • اپلیکیشن Topaz Video AI: اپلیکیشن Topaz Video AI ویدیوهای سینمایی جذابی تولید کرده و با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی، کیفیت ویدیوهای شما را افزایش می‌دهد. اپلیکیشن Topaz Video AI به آنالیز ویدیو، نویز‌های موجود در تصویر را حذف کرده و حتی وضوح آن را تا ۱۶K افزایش می‌دهد. همچنین این برنامه می‌تواند به‌طور خودکار، چهره‌ها و سوژه‌ها موجود در تصویر را تشخیص داده و ایرادات پیکسلی آن‌ها را اصلاح می‌کند.
    دانلود برنامه توپاز ویدئو (Topaz Video AI) برای مک

 

 

  • اپلیکیشن SpeakMe: با استفاده از اپلیکیشن SpeakMe متن‌های خود را به گفتار تبدیل می‌کنید. این برنامه تنها در چند ثانیه، فایل‌های متنی را در قالب فایل صوتی به شما تحویل می‌دهد. رابط کاربری ساده‌ای دارد و برای استفاده از آن کافی است که متن یا فایل مورد نظر را در برنامه کپی کنید. پس از پایان فرآیند تبدیل می‌توانید فایل نهایی را با فرمت aiff. ذخیره کرده و آن را به‌اشتراک بگذارید.
    دانلود اسپیک می (SpeakMe) برای مک

 

جهان بی‌پایان هوش مصنوعی برای کابران مک

هوش مصنوعی و ابزارهای آن برای کاربران سیستم‌عامل مک نیز به خوبی توسعه پیدا کرده‌اند. شما بر اساس نیاز خود، به عنوان تولیدکننده محتوا، دانشجو یا حتی در امور روزمره، می‌توانید ابزارهای هوش مصنوعی را روی مک خود نصب کرده و از قابلیت‌های بی‌نظیر آن لذت ببرید. علاوه‌بر این‌، سیب اپ به عنوان بزرگ‌ترین اپ استور ایرانی نرم‌افزارهای متعددی در حوزه هوش مصنوعی برای کاربران خود عرضه کرده است تا امکان استفاده از آن‌ها را برای کاربران خود فراهم کند.

 

مک بوک

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان