اوکراینی‌ها با پهپاد اژدها، فلز مذاب روی سر روس‌ها می‌ریزند!

ارتش اوکراین از جدیدترین فناوری خود به نام پهپاد اژدها در جنگ با روسیه رونمایی کرد. این پهپاد توانایی سوزاندن هر چیزی از جمله فلز را دارد.

اوکراینی‌ها با پهپاد اژدها، فلز مذاب روی سر روس‌ها می‌ریزند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، چندی پیش وزارت دفاع اوکراین از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین خود به نام پهپاد اژدها رونمایی کرد و عکس و فیلمی از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. حال به‌نظر می‌رسد که اوکراینی ها از پهپاد ترسناک و بی‌رحم Dragon برای ریختن مواد مذاب روی سر روس‌ها استفاده می‌کنند!

این پهپاد قابلیت رها کردن فلز مذاب بر روی ردیفی از درختان را دارد که منجر ب آتش سوزی عمیقی در دل جنگل می‌شود. در ویدیوی منتشره، اوکراینی‌ها نشان دادند که تعداد بسیار زیادی از درخت‌های تحت کنترل روسی را سوزانده‌اند.

ترکیبات فلز مذابی که در این پهپاد به کار برده شده، شامل ترمایت است که از پودر آلومینیوم و اکسید آهن ساخته شده. این ترکیبات در دمای 4 هزار درجه فارنهایت که معادل 2200 درجه سانتیگراد است، می‌سوزند.

اوکراین از این فناوری برای سوزاندن پوشش سربازان روسی در جنگل‌ها استفاده کرده است. جالب است بدانید که ترمایت زمانی که از پهپاد فرود می‌آید مانند آتشی بوده که از دهان اژدها بیرون می‌ریزد.

اوکراینی ها با پهپاد اژدها، فلز مذاب روی سر روس‌ها می‌ریزند!

تهدید اوکراینی‌ها برای روسیه با استفاده از ترکیب ترمایت

پستی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، می‌گوید که این پهپاد اژدها می‌تواند آتش را به صورت مستقیم از آسمان به زمین سرازیر کند. در این پست نیز گفته شده که این فناوری جدید با دقت بالا توانایی به آتش کشیدن هر موقعیتی را دارد.

افسر ارتش انگلیس، نیکلا دروموند که تحلیلگر صنایع دفاعی و یکی از متخصصان جنگ افزارهای زمینی است از تاثیرات روانشناختی پهپادهای ترمایت گفته است.

او معتقد است که استفاده از این ترکیبات بشدت ویران‌گر و ترسناک بوده اما بکار بردن آن درون یک پهپاد به عنوان روش نوین در فناوری‌های نظامی قابل استفاده است.

دروموند می‌گوید که اوکراین به دنبال ایجاد رعب و وحشت بوده تا خسارت‌های فیزیکی بر ارتش روسیه به همین دلیل این کشور ظرفیت استفاده از ترمایت را محدود کرده است، چرا که این ترکیب می‌تواند هرچیزی از جمله فلز را نیز بسوزاند.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان