شغل اصلی علم الهدی از نگاه کاربران خبرآنلاین /همانقدر که به حجاب گیر می دهید به فکر حل مشکلات کشور هستید؟/فقر که بیاید...

کاربران خبرآنلاین، به اظهارات محمد مهاجری در خصوص درخواست علم الهدی از رئیس جمهوری درباره ابلاغ لایحه حجاب، واکنش نشان دادند.

شغل اصلی علم الهدی از نگاه کاربران خبرآنلاین /همانقدر که به حجاب گیر می دهید به فکر حل مشکلات کشور هستید؟/فقر که بیاید...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال اظهارات علم الهدی درباره لایحه عفاف و حجاب، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی خطاب به علم الهدی از او خواست که به دو پاساژ معروف مشهد سری بزند و با مردم گفتگو کند.

او در این یادداشت تاکید کرده؛«گفتگو معجزه می کند. عرض کردم گفت وگو . یعنی هم شما بگویید هم طرف‌مقابل‌تان بگوید. اینکه از  منبر  یا تریبون نماز جمعه یکسویه حرف بزنید کارکرد خاص خود را دارد و همه جا کارآیی ندارد.اگر ذره ای و فقط ذره ای در ذهن یک بانوی بی‌حجاب تردید ایجاد کرده باشید که کارش ممکن است غلط باشد، شما برنده اید.»

این یادداشت محمد مهاجری واکنش های کاربران محترم خبرگزاری خبرآنلاین را به همراه داشته است.

با نگاهی به نطرات کاربران می توان دریافت که قریب به اتفاق با محمد مهاجری هم صدا شده و حرف های او را به حق دانسته اند. اما بودند کسانی که این سخنان را تکراری و از مواضع علم الهدی حمایت کرده اند.

آقای مهاجری! حرف حساب زدید

در این میان، کاربری به نام «نکته بین» نوشته است: «آفرین بر تو که لااقل حرفت را زدی. ولی نرود میخ آهنین در سنگ.» یا «نرگس» فرد دیگری گفته: «ممنون جناب مهاجری مثل همیشه ادبیات بسیار زیبایی دارید به قولی نرود میخ آهنین در سر، کشور هر بدبختی که میکشه از افرادی مثل علم الهدی ها هست»

شخص دیگری هم نوشته است: «درود بر جناب آقای محمد مهاجری که شغل اصلی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا علم الهدی را معرفی کرد. بلاخره کار اصلی ایشان هدایت جامعه است که درمسیراصلی الهی راهنمایی کند ولی ممنون از لطف شما که با توضیحات واقعا مطالعه شده ودقیق مشخص کردید از قافله راه الهی فاصله گرفته انشاالله خداوند دست این متخصص احکام شرعی اسلام را بگیرد و در مسیری که حق مسلمین است قرار دهد»

کاربر بی نامی هم معتقد است: «کاملا درست و سنجیده بیان کردید آقای مهاجری ، اینقدر که این آقایون گیر میدن به حجاب ، اگه به مشکلات مملکت فکر میکردن و رسیدگی میکردن الان اوضاع کشور اینقدر نابسامان نبود»

فردی دیگر نیز نوشته است: «دقیقا این جماعت متعصب پاستوریزه دراتاقهای محصور شده بی خبر از مردم فقط برا خودشان صحبت می کنندچرا که مردم هیچکدام را قبول ندارند با مردم باشید و اهسته سخن بگویید که دیگر گوش مردم بدهکار این موعظه نیست جناب شیخ».

همچنین، «علی مظفری» گفته است: «آفرین درست میفرمایید، عجب قلم محکم و دل شیری دارید»

«علی » نیز نوشته:«عالیه راهکار درست و علمی .منطقی .قرآنی .وسیره نبوی درود بر مهاجری دانشمند. . مرد راستگوی ایران ...عمرا علم الهدی قبول کنه»

یا کاربری دیگر امثال علم الهدی را مسبب وضع موجود در جامعه معرفی کرده و گفته است: «آقایان علم الهدی و بقیه ....باید جوابگوی دین و ایمان و اعتقاد بر باد رفته پیر و جوان باشند. این وضع جامعه دقیقا نتیجه عملکرد بد و ریا کارانه مسئولین است. از کوزه همان برون تراود که در اوست..؟!»

فقر که بیاید...

اما کاربری دیگر نوشته نوشت: «حتی آقای مهاجری هم در پس ذهن خود امثال علم الهدی را در طرف به قول خود درست می داند».

فرد بی نامی که از محمد مهاجری گلایه داشته هم نوشت: «خب این فضاهای که میگی دست پخت تو وامثال توست نه آقای علم الهدی شما اون دختر بیچاره را بدبخت کردین جوابشو از آقای علم الهدی میخوای»

همچنین شخص دیگری اینگونه نظر داده است: «به نظر من مهاجری و علم الهدی فرق ماهیتی با هم ندارن هر دو معتقدن زنان بی حجاب باید هدایت بشن فقط با اولویتها و روشهای متفاوت، مشکل ما زنان با این طرز تفکر قیم مابانه ست باور کنید تا این طرز تفکر اصلاح نشه به جایی نمیرسید.»

 از سوی دیگر، کاربری به نام «سرباز رهبر» سوالی به این مضمون از محمد مهاجری پرسیده است:«خب خدا رو شکر آقای مهاجری هم با قانون حجاب مخالف نیست و آن را لازم الاجرا می داند ولی یک سوال از آقای مهاجری دارم آیا مشکلات اقتصادی که حاصل بی تدبیری و بی مدیریتی دوستان شما در چند دهه بعد از انقلاب است و همین الان همانان بر کرسی قدرت دوباره تکیه زدند باعث می شود من شهروند به بهانه اقتصاد بد جامعه دست به ناهنجاری و بی قانونی بزنم به نظر شما آیا این مصداق سوء استفاده از وضعیت نیست مثلا مرد جوانی به زن جوانی دست درازی کند آیا ان مرد نباید محاکمه شود ان جوان می تواند بگوید من چون وضعت مالی خوبی ندارم و نتوانستم خودم را کنترل کنم با دیدن یک زن جوان که ان هم به دلیل همان اقتصاد بد حجاب نداشت دست درازی کردم آیا با این منطق شما سنگ روی سنگ بند می شود؟»

در واکنش به این پرسش، کاربری به نام «صادق» چنین جواب داده است: «پیامبرفرمودند: از یک درب که فقر واردشود از درب دیگر ایمان میرود. امام صادق هم فرموده اند: شیعیان ما کسانی هستندکه بارفتارخودشان دیگران را جذب میکنند؛نه با گفتارشان. جلداول اصول کافی.باب عقل وخرد».

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان