امنیت کرمانشاه در شرایط مطلوبی قرار دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، وضعیت امنیت کرمانشاه در شرایط مطلوبی قرار دارد و جزو امن‌ترین استان‌های کشور به حساب می‌آید.

امنیت کرمانشاه در شرایط مطلوبی قرار دارد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، مهدی حاجیان در سفر به شهرستان پاوه و دیدار با ماموستا قادری امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: طی یک سال و نیم اخیر اقدامات خوبی برای ارتقاء امنیت در استان کرمانشاه انجام گرفته که یکی از مهمترین آن‌ها کنترل و کاهش سرقت‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین پدیده‌های ایجاد ناامنی بوده است.

وی افزود: با اجرای طرح‌هایی نظیر هر کلانتری یک شهر، امنیت محله محور و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه توانستیم نه تنها روند شتابان رشد سرقت در استان را مهار کنیم بلکه در پایان سال گذشته این روند کاهشی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: روند کاهشی شدن سرقت‌ها امسال نیز با شتاب بیشتری ادامه پیدا کرد تا امروز و در مقایسه با ابتدای سال گذشته حدود 17 تا 18 درصد کاهش داشته باشد.

حاجیان از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات و آسیب‌های اجتماعی خبر داد و با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در دست اقدام است، گفت: احساس امنیت نیز در استان افزایش یافته و تلاش می‌کنیم به قدری که امنیت وجود دارد مردم شریف کرمانشاه آن را نیز احساس کنند.

وی همچنین آینده کشور را روشن دانست و افزود: با روی کار آمدن دولت جدید و همدلی و هم‌افزایی که میان مسئولان عالی کشور حول محور ولایت و رهبری وحود دارد قطعا اتفاقات بهتری برای مردم شریف ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

حاجیان همچنین با تمجید از ماموستا قادری، وی را ستونی استوار برای استان کرمانشاه و منطقه اورامانات برشمرد و بیان کرد: وحدت آفرینی کم نظیری که طی سال‌های متمادی داشته‌اید برای هر ایرانی باعث افتخار است و همه مردم به وجود شخصیتی چون شما به خود می‌بالند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان