تحقق اهداف توسعه‌ای مرکز استان، بدون جلب رضایت شهروندان ممکن نیست

جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر سمنان به ریاست محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر سمنان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

تحقق اهداف توسعه‌ای مرکز استان، بدون جلب رضایت شهروندان ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در این جلسه «محمد حمیدی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان توجه به شاخص‌های جمعیتی مرکز استان و طراحی معابر متناسب با اهداف توسعه‌ای سمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در طرح تفصیلی شهر سمنان باید علاوه بر توجه به الزامات توسعه مرکز استان، جلب رضایت و آسایش شهروندان را نیز مدنظر قرار داد.

 معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در طرحهای‌ توسعه‌ای سمنان باید به ترسیم افق بلندمدت مرکز استان بطور ویژه توجه داشت، افزود: تعریض معابر با طراحی بسته‌های تشویقی و رفع دغدغه مردم یکی از نکاتی است که زمینه توسعه بیش از پیش شهر سمنان را فراهم می‌کند.

 وی توجه به ظرفیت جمعیت پذیری مناطق مختلف شهر سمنان در تدوین طرح تفصیلی این شهر را ضروری دانست و اظهار کرد: توجه به سرانه‌های استاندارد زیست شهری در طرح تفصیلی سمنان، امری اجتناب‌ناپذیر است و بی‌توجهی به آن در میان‌مدت شهروندان را دچار مشکل خواهد کرد.

 در این جلسه که رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان نیز حضور داشت، پیرامون چالش‌های جمعیت پذیری مناطق مختلف شهر سمنان و پیش‌بینی تدابیر لازم برای توسعه مرکز استان تبادل نظر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان