اعلام آمادگی ۹۸ گروه در جشن مهمانی امت احمد در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در جشن مهمانی امت احمد امسال نود و هشت گروه مردمی اعلام آمادگی جهت پذیرای در ابعاد مختلف کرده اند همچنین چهل غرفه نیز از نهادها و ادارات اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی 98 گروه در جشن مهمانی امت احمد در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه  هماهنگی برگزاری جشن بزرگ مهمانی امت احمد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مدیران دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی برگزار شد؛ اظهار داشت: جهت برگزاری مهمانی امت احمد که با شعار ملی "علی حب النبی" یا "به عشق نبی، " بۆ خۆشەویستی پێغەمبەر " مزین است، که در این راستا جلسات مکرری در سطح ملی و استانی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: جشن های هفته وحدت با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در روز پنجشنبه هفته جاری به مدت یک هفته در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام رازیانی عنوان کرد:  برنامه هفته وحدت در سالیان گذشته فقط توسط نخبگان اهل سنت و تشیع برگزار می شد اما در دوسال اخیر عامه مردم محور اصلی اجرای این جشن بزرگ می باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: در سال گذشته حضور مردم سنندج در جشن مهمانی امت احمد بسیار پررنگ بود و به نحو احسن حضور باشکوه این مردم در رسانه ها منطقه ای و بین المللی بازخورد مثبتی داشت و به همین دلیل چند استان دیگر از کشور با الگوبرداری از استان کردستان درصدد برگزاری مهمانی امت احمد و با محوریت مردم هستند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: حضور باشکوه مردم در حجم بسیار گسترده و به دور از انتظار در بازه زمانی یکروزه زیر پرچم امت احمد می تواند تمام بافته های مسموم دشمنان را خنثی کند لذا به همین خاطر دشمن سال گذشته تمام تمرکز خود را بر روی این برنامه گذاشته بود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: امسال غرفه های مردمی بسیار بیشتر از سال گذشته استقبال کردند و گروه های مردمی خود میزبان اصلی در پذیرایی از جشن بزرگ میباشند.

حجت الاسلام رازیانی ابراز داشت: در جشن مهمانی امت احمد امسال نود و هشت گروه مردمی اعلام آمادگی جهت پذیرای در ابعاد مختلف کرده اند همچنین چهل غرفه نیز از نهادها و ادارات اعلام امادگی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کف خدمت برای هر غرفه پنج هزار خدمت می باشد تاکید کرد: هدف حفظ ماهیت مردمی در برگزاری جشن امت احمد است.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به این مهم که این جشن از سه کلمه مهمانی، امت و احمد (ص) استفاده شده است توضیح داد: هر کس در این جشن بزرگ شرکت کند در واقع مهمان سفره رسول خدا است و شأن ما خادمی این مهمانان است از اجتماع قلوب مومنین مهمانهای شرکت کننده قوت قلبی برای اهل ایمان می باشد.

وی بیان داشت کلمه امت از یک مذهب یا قوم شکل نمی گرید بلکه با حضور همه ی اقوام و مذاهب زیر پرچم محبت و مودت حضرت ختمی مرتبت(ص) شکل می گیرد لذا در برگزاری این جشن بزرگ همه ی شهرستانهای این استان دخیل می باشند.

حجت الاسلام رازیانی با بیان اینکه امسال در کیفیت و کمیت نسبت به سال گذشته بیشتر توجه شده است عنوان کرد علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه های فرهنگی و هنری استان از چهره های ملی همچون علی مشهدی،محمد اصفهانی،مریم وطن پور،حامد سلطانی،مرتضی حسینی،علی صالحی،فرزاد فرخ،پیام عزیزی ،نوشه ور ،رضا هلالی و.... در این جشن دعوت شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان با بیان اینکه ازبرخی چهره های شاخص فرهنگی و هنری این استان تجلیل به عمل می آید عنوان کرد: جهت بهره مندی همه ی اقشار مختلف سنی در بعد فرهنگی این برنامه برنامه های مختلف و متنوعی طراحی و در نظر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان