محمود حکیمی در بیمارستان بستری است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بستری شدن محمود حکیمی با حضور در بیمارستان از این پژوهشگر و نویسنده پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان عیادت کرد.

محمود حکیمی در بیمارستان بستری است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، چهارشنبه، 21 شهریور با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از محمود حکیمی، با خانواده و پزشکان معالج  او درباره روند درمانی این‌ نویسنده و  پژوهشگر برجسته کشورمان گفت‌وگو کرد.

محمود حکیمی (زاده 9 شهریور 1323 در تهران)  در چند روز اخیر به‌ دلیل عفونت ریه در بیمارستان شریعتی  بستری شده است. 
او نویسندگی را از سال 1339 در مجله کیهان بچه‌ها شروع کرد که چهار سال ادامه داشت. نخستین کتاب دینی حکیمی در سال 1347 درباره زندگانی مصعب‌بن عمیر صحابی قهرمان پیامبر اسلام بود که با عنوان «اشراف‌زاده قهرمان» به چاپ رسید و مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفت و بارها تجدیدچاپ شد. او ادامه راه داستان‌نویسی خود را این‌طور بیان می‌کند: از سال 1347 به جمع نویسندگان مجله «درس‌هایی از مکتب اسلام» پیوستم و از سال 1350 داستان‌های دینی را در این مجله وزین حوزه علمیه آغاز کردم. هر داستان گاه بسیار طولانی بود. آخرین داستان دنباله‌دار من در این مجله اکنون «شکوفایی تشیع» نام دارد که تاکنون 18 بخش آن در 18 شماره به چاپ رسیده است.

محمود حکیمی در زمینه ادبیات، تاریخ تمدن و تاریخ اسلام قلم زده و کتاب‌های بسیاری را نیز ترجمه کرده است. داستان‌هایی از عصر ناصرالدین‌شاه، مجموعه چهارجلدی «هزار و یک حکایت تاریخی»، رمان پرفروش «نقابداران جوان»، مجموعه 22 جلدی «تاریخ تمدن» و ده‌ها اثر دیگر از نوشته‌های این نویسنده پیشکسوت است.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان