آغاز تلاش پرسپولیس برای حفظ یک ستاره

پرسپولیس از همین حالا برای حفظ فوق ستاره ازبکستانی خود وارد عمل شده است.

آغاز تلاش پرسپولیس برای حفظ یک ستاره

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیم فصل دوم لیگ بیست‌وسوم، اوستون اورونوف که تا پای عقد قرارداد با استقلال پیش رفته بود، درنهایت پس از اتفاقات عجیبی که بین نکونام و خطیر افتاد و با فرصت‌طلبی مدیریت پرسپولیس، این ستاره جوان پیراهن قرمز به تن کرد و همین موضوع سرنوشت قهرمانی فصل گذشته را تا حد زیادی دگرگون ساخت.

به گزارش ورزش سه، بی‌شک عملکرد فوق‌العاده اورونوف در فاز هجومی سرخ‌ها تاثیر مستقیم و زیادی بر نتایج تیم اوسمار در نیم فصل دوم داشت که آن‌ها موفق شدند در هفته‌های پایانی صدر را از استقلال بگیرند و درنهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

اما موضوع نگران‌کننده درخصوص این ستاره جوان، اتمام قرارداد او با سرخ‌ها در پایان این فصل است؛ پرسپولیس که در پایان فصل گذشته قرارداد تعداد زیادی از بازیکنانش به اتمام رسیده بود، مهره‌های مهمی را از دست داد.

حالا مدیریت پرسپولیس که از نقل و انتقالات اخیر خاطره خوشی ندارد، برای اینکه سناریوی جدایی ستاره‌ها مجددا تکرار نشود به فکر حفظ موثرترین مهره‌اش افتاده و شنیده‌ها حکایت از عزم جدی پرسپولیس برای تمدید قرارداد با ستاره ازبک دارد.

اما موضوعی که ممکن است سد راه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این بازیکن آینده‌دار باشد، پیشنهادهای نجومی تیم‌های متمول عربی است که درخشش اورونوف در پرسپولیس و همچنین تیم ملی ازبکستان، چشم آن‌ها را گرفته و پیشنهاد مبلغی چند برابر بودجه پرسپولیس به این ستاره، کار سختی برای آن‌ها نخواهد بود.

اما موضوع امیدوارکننده درخصوص حفظ این ستاره، علاقه خود این بازیکن به حضور در ایران و فاصله کم تهران تا تاشکند و همچنین رضایت خانواده‌اش از زندگی در ایران است که می‌تواند دست پرسپولیس را در نگهداری او از بقیه رقبا جلو بیندازد.

پرسپولیس در پنجره تابستانی به واسطه بودجه مناسبی که از طریق اسپانسرها و مالک و همچینین فروش عبدالکریم حسن در اختیار داشت، دست روی بازیکنان گران‌قیمتی از جمله نیانگ و یحیی عطیه و بوپندزا و... گذاشته بود که البته موفق به جذب آن‌ها نشد اما حالا بهترین آینده‌نگری برای پرسپولیس این است که با چنین بودجه‌ای ستاره ازبکستانی را برای ماندن متقاعد کند. چراکه تمدید قرارداد با این بازیکن می‌تواند در آینده پول خوبی را از طریق فروش او به مشتری‌های متمول، به این باشگاه تزریق کند. همانطور که فروش عبدالکریم حسن به الوکره قطر، عایدی زیادی برای سرخ‌ها داشت.

حال باید دید در شرایطی که هواداران پرسپولیس از عملکرد تیم‌شان در نقل و انتقالات اخیر بابت از دست دادن ستاره‌ها و جذب دیرهنگام بازیکنان چندان راضی نبودند، نگرانی آن‌ها بابت اتمام قرارداد یک ستاره بزرگ در پایان فصل برطرف خواهد شد یا خیر.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان