رفع تصرف در اراضی ملی پناهگاه حیات وحش بیستون

فرمانده پناهگاه حیات‌وحش بیستون گفت: با همت و پیگیری نیروهای یگان حفاظت پناهگاه حیات وحش بیستون و با حکم قضایی، اراضی ملی مناطق تحت حفاظت محیط زیست رفع تصرف شد.

رفع تصرف در اراضی ملی پناهگاه حیات وحش بیستون

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه با اعلام این خبر، اظهار کرد: پنج هزار و 602 متر زمین کشاورزی و 720 متر باغ در روستای وزمله از توابع بخش بیلوار در استان کرمانشاه که از سوی افراد سودجو مورد تعرض و دست اندازی قرار گرفته بود توسط نیروهای یگان حفاظت پناهگاه حیات وحش بیستون رفع تصرف شد.

وی افزود: اقدامات حفاظتی و پیشگیرانه یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از عرصه‌های طبیعی و حیات وحش و برخورد با تخلفات محیط زیستی با شتاب و جدیت بیشتری ادامه دارد.

فرمانده پناهگاه حیات‌وحش بیستون با اشاره به اینکه تخریب و تصرف اراضی ملی و حفاظت شده کاملا غیر قانونی است تصریح کرد: مأموران یگان به منظور حفاظت و صیانت از عرصه‌های طبیعی و حیات وحش استان با حمایت کامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با شتاب و جدیت بیشتر تعقیب متخلفان و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی را ادامه خواهند داد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: عموم مردم نسبت به حفاظت از طبیعت و اراضی ملی حساس باشند و هر گونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه 1540 در میان بگذارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان