حاج‌قاسم بزرگ‌ترین بسیجی انقلاب اسلامی است  / ۶٠ هزار شهید کشور با پویش قهرمان محله در هفته دفاع مقدس معرفی می شوند

سردار معروفی در آیین رونمایی از پوستر پویش قهرمان محله گفت : این پویش در طول هفته دفاع مقدس در ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج سراسر کشور انجام می‌شود.

حاج‌قاسم بزرگ‌ترین بسیجی انقلاب اسلامی است  / 6٠ هزار شهید کشور با پویش قهرمان محله در هفته دفاع مقدس معرفی می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سردار حسین معروفی در آئین رونمایی از پوستر پویش «قهرمان محله» در کرمان گفت: امسال یکی از افتخارات سازمان بسیج مستضعفین واگذاری یک مسئولیت برای سازمان فضای مجازی و برگزاری پویش «قهرمان محله» است.

وی افزود : این پویش در طول هفته دفاع مقدس در 60 هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اعلام مرد : معرفی شهدای محله و تولید محتوای پایگاه مقاومت از اهداف این طرح است، که  تمام امور سازمان بسیج پایگاه ‌محور و محله‌ محور است.

وی ادامه داد: این پویش در طول هفته دفاع مقدس عملیاتی خواهد شد که در قالب‌های کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافی در 60 هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور انجام خواهد شد.

او اظهار کرد: محصول این پویش، خلق هزاران اثر هنری توسط مردم است و این حرکت، اقدامی مردمی است و این حرکت امروز از کرمان، کرمان حاج‌قاسم به کل کشور تسری می یابد.

سردار معروفی تاکید کرد : حاج‌قاسم بزرگ‌ترین بسیجی انقلاب اسلامی است.

او خاطرنشان کرد: امسال هفته دفاع مقدس را هفته جهاد تبیین اعلام کرده‌ایم، چراکه تبیین قطره فلج اذهان است و ما اگر بتوانیم هفته دفاع مقدس را با این کار و با حوزه و مثلث مقاومت، جهاد و شهادت، اقدامات شهیدان را برجسته کنیم، خروجی آن مصونیت کشور خواهد بود.

اهمیت قلم زنی برای جلوگیری از تحریف مسائل دفاع مقدس

همچنین سردار معروفی در مراسم رونمایی از کتاب «سرداری از ایل سلیمانی» در موزه دفاع مقدس کرمان با بیان اینکه راه جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس قلم‌زنی است، نیز گفت: باید حقیقت شهدا و دفاع مقدس را نوشت ونبایددر نوشتن اغراق کرد.

او ضمن تشکر و قدردانی از افسر فاضلی شهربابکی برای تألیف کتاب‌های متعدد در حوزه ایثار و شهادت و زندگی شهدا، افزود : امروز ما بیشتر از هر روزی نیازمند ترویج گفتمان ایثار وشهادت هستیم، حضرت آقا اصرار بر ترویج مکتوب این گفتمان بصورت کتاب و اخیرا هم بر تولید فیلم اصرار داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد : ما می‌توانیم با کتاب، گنج دفاع مقدس که همان انسان‌های این جبهه هستند را کشف کرده و به جامعه معرفی کنیم.

او با اشاره به جایگاهی که رزمندگان جنگی در کشورهای دیگر دارند، تصریح کرد: قهرمانان واقعی همان کسانی هستند که تمام دارایی خود یعنی جانشان را برای ما فدا کردند. حق احمد سلیمانی را نمی‌توان ادا کرد؛ بعضی افراد خاطره‌های این شهید را نگفته و کوتاهی کردند؛ او تندیس اخلاق و ادب بود و این شهید بزرگوار را یکی از الگوهای خود قرار دادم.

سردار معروفی با اعلام اینکه به ارادت و علاقه‌ای که حاج قاسم نسبت به شهید احمد سلیمانی داشت و در مورد ایشان گفت «احمد تنگ نظر نبود»، اظهار کرد: این یک راهبرد است که باید امروز در جامعه پیاده شود و با تنگ‌ نظری با مردم برخورد نکنیم.  

او افزود : ویژگی دیگر شهید احمد سلیمانی تعهد و رسالت محوری ایشان نسبت به خانواده بود؛ اما امروز فضای مجازی کاری کرده که کودکان حتی به پدر و مادر خود سلام هم نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید احمد سلیمانی با اقدامات و سادگی رفتارش نشان داد که رفاقت در جایگاه حق اصل است، ادامه داد: اگر به دنبال مدیریت انقلابی هستیم باید به اقدامات شهید احمد سلیمانی توجه کنیم زیرا او همه اقداماتش خروجی تفکر امام راحل است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را معرفی کنیم باید یاران او را معرفی کنیم.  

او تاکید کرد : او ثابت کرد که امام راحل ورودی جبهه را معراج و حزب‌الله نکرد بلکه خروجی جبهه را حزب‌الله کرد و این نظام تربیتی امام(ره) بود که احمد روستازاده را عزیز، بزرگ و عارف کرد؛ امام راحل نظام تربیتی اهل‌بیت(ع) را بر جنگ حاکم و آن را تبدیل به دانشگاه کرد که خروجی آن شهید احمد سلیمانی بود.

سردار معروفی بیان داشت: راه جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس قلم‌زنی است تا پس از یادگاران دفاع مقدس کتاب تحریفات نوشته نشود باید با قلم‌زنی، ریزبینی و دقت نظر از تحریف و فراموشی این کار بزرگ جلوگیری کنیم؛ رزمندگان هنوز هستند و پنجاه سال دیگر آیندگان متوجه می‌شود در جبهه چه اتفاقی افتاده است.

او با تأکید بر اینکه نباید در نوشتن اغراق کرد بلکه باید حقیقت شهدا و دفاع مقدس را نوشت، تصریح کرد: باید واقعیت دفاع مقدس را بیان کرد و نشان داد شهدا هم افراد معمولی بودند که چنین کردند و آنگاه صحابه پیامبر(ص) و شهدای کربلا را بهتر درک می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان وفای به امام، بصیرت به امام، ادب به امام، تصدیق امام و تسلیم در برابر امام را پنج ویژگی شهدا برشمرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت کربلای پنج تسلیم شدن در برابر امام راحل بود که باید تبیین شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان