کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر!

شاید برایتان سوال باشد که آیا کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر امکان‌پذیر است؟ شاید تاکنون این امکان برای افراد وجود نداشت؛ اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت پزشکی، می‌توانید کاشت با موی بلند را تجربه کنید.

کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر!

شاید برایتان سوال باشد که آیا کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر امکان‌پذیر است؟ شاید تاکنون این امکان برای افراد وجود نداشت؛ اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت پزشکی، می‌توانید کاشت با موی بلند را تجربه کنید. افرادی که دچار کم‌پشتی یا نازکی موهایشان شده‌اند یا افرادی که طاسی گسترده دارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. در این روش از ناحیه اهداکننده و بانک مو، فولیکول‌های مو سالم را استخراج و به قسمت مورد نظر پیوند می‌دهند. شما به مراقبت‌های ویژه یا گذراندن دوره نقاهت نیاز نخواهید داشت؛ برای بررسی بیشتر این موضوع تا انتها ما را همراهی کنید.

انواع کاشت مو

تا چند سال اخیر کاشت مو با روش‌ها و متدهای مختلف صورت گرفته است؛ در این روش‌ها معمولا کاشت با تراشیدن سر و کوتاهی مو انجام می‌گرفت. امروز با به‌وجودآمدن روش‌های به‌روز و جدید، امکان کاشت با موی بلند و بدون کوتاه‌شدن موها فراهم است. کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن سر یک تکنیک پیشرفته محسوب می‌شود که امکان پیوند مو بلند را فراهم می‌کند. اکنون برای آشنایی بیشتر با انواع کاشت مو در ادامه با ما همراه باشید.

کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر!

روش FUT

FUT از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین روش‌های کاشت مو محسوب می‌شود که کوتاه‌کردن مو از الزامات انجام آن است. در این روش تهاجمی، فولیکول‌های مو با برش نوار باریکی از قسمت پشت سر برداشت می‌شوند و در محل طاسی انتقال پیدا خواهد کرد. اگرچه این روش ارزان و مقرون به‌صرفه است؛ اما به‌دلیل احتمال خونریزی، دوره نقاهت طولانی و گذاشتن جای اسکار و ... محبوبیت کمتری دارد. بسیاری از افراد به‌دلیل لزوم کوتاهی و تراشیدن موی سر در این روش، حاضر به انجام کاشت مو نیستند. بر این اساس متقاضیان کاشت مو به‌دنبال راه بهتری برای انجام این پروسه خواهند بود.

 روش FUE

روش کاشت FUE متفاوت از FUT است؛ این روش بدون برش و جراحی صورت می‌گیرد و برداشت از قسمت بانک مو از طریق پانچ‌های مخصوص انجام می‌شود. گرافت‌ها معمولا به‌صورت تکی و با ایجاد حفره‌های کوچک برداشت و به محل پیوند انتقال پیدا خواهند کرد؛ برداشت موها در این روش با تکنیک روتیشن صورت می‌گیرد. در این روش امکان کاشت به‌صورت وسیع‌تر نیز وجود دارد و متقاضیان دوره نقاهت کوتاه‌تری را سپری خواهند کرد. متد FUE، امکان برداشت موهای نازک را نیز فراهم می‌سازد، دوره نقاهت کوتاه‌تری دارد و از ریسک خونریزی و مشکلات ناشی از آن در امان خواهید بود. در این روش نیازی به کچلی موها نیست؛ اما باید با نمره 4 الی 8 موها کوتاه شوند. ممکن است افرادی که در این مورد حساس هستند، حاضر به امتحان این روش از کاشت نباشند؛ بنابراین بهتر است روش‌های دیگر را امتحان کنند.

کاشت با مو بلند

اگر از تراشیدن موها و کوتاه‌کردن آن‌ها هراس دارید، بهتر است از متدهای جدید و روز دنیا استفاده کنید. زنان و مردان بسیاری وجود دارند که کوتاهی موهایشان مانعی برای انجام کاشت مو به روش‌های سنتی و مرسوم بوده است. امروز تکنیک جدیدی از FUE وارد صنعت پزشکی شده‌اند که از محبوب‌ترین روش‌های کاشت مو محسوب می‌شود. در این روش، استخراج گرافت‌ها به‌صورت اوسیلیشن صورت می‌گیرد؛ این مرحله با ابزار و تجهیزات مخصوص و بدون کوتاه‌کردن موها انجام می‌شود. اکنون که کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر را ترجیح می‌دهید، لازم است زمان بیشتری بگذارید و هزینه بالاتری بپردازید. این روش برای افراد با مشاغل اجتماعی مناسب است؛ کاشت بدون جراحی و بدون کوتاهی، اجازه برگشت سریع به زندگی و کارتان را خواهد داد.

افراد مناسب برای کاشت بدون تراشیدن سر

ممکن است بخواهید کاشت مو شما مانند یک راز باقی بماند یا به‌دلیل مشغله‌های کاری زمان گذراندن دوران نقاهت طولانی را نداشته باشید، در این شرایط کاشت بدون کوتاهی و تراشیدن سر برای شما مناسب‌تر است. در این روش شما با موهای بلند در معرض کاشت قرار می‌گیرید و بعد از اتمام کار می‌توانید به زندگی عادیتان برگردید. افرادی که کاندید مناسبی برای استفاده از این روش هستند در زیر لیست شده‌اند:

  • افراد با مشغله‌های کاری بسیار یا افرادی که مسئولیت‌های سنگینی را برعهده دارند، زمان کافی برای رویش مجدد موهای کوتاه‌شان را نخواهند داشت. این افراد با کاشت مو بدون کچلی، می‌توانند به کار و زندگی روزمره خود برگردند؛ بدون اینکه نشانی از کاشت و جراحی وجود داشته باشد.
  • برخی از افراد مانند خانم‌ها ممکن است تمایلی به کوتاه‌شدن موهایشان نداشته باشند؛ بنابراین بهتر است روش کاشت بدون کوتاهی و کچلی را امتحان کنند. این افراد می‌توانند از پرپشتی و زیبایی موهای بلندشان لذت ببرند و کاشتی رضایت‌بخش را تجربه کنند.
  • افرادی که همیشه موهای مرتب، بلند و یک‌دستی دارند، راضی به کوتاه‌شدن یا کچلی موهایشان نخواهند بود. این افراد برای حفظ زیبایی ظاهرشان می‌توانند از روش کاشت موی بلند استفاده کنند و از ظاهر جدیدشان لذت ببرند.

کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر!

مزایا کاشت مو بدون تراشیدن سر

بدون شک کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر برای متقاضیان قابل پذیرش‌تر است و بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. ماندگاری جای جراحی در قسمت بانک مو یا کوتاه‌بودن موها برای زمانی طولانی، مانع از انجام این روش برای کاشت خواهد بود. اکنون تکنیک کاشت بدون کوتاهی مو، توانسته است موانع را کنار بزند و تجربه‌ای رضایت‌بخش را برای زیباجویان رقم بزند. ممکن است در این روش هزینه بالایی را متحمل شوید یا زمان زیادی را اختصاص دهید؛ اما به‌همان اندازه نتیجه برای شما رضایت‌بخش خواهد بود. مزایایی که با این روش شامل حال شما خواهد شد به این شرح است:

  • با انجام کاشت مو بدون جراحی و بدون کوتاهی می‌توانید نتیجه نهایی را پس‌از اتمام کار مشاهده کنید. در این روش امکان ارزیابی خط رویش و جهت موها نیز وجود دارد.
  • واضح است افرادی با موقعیت اجتماعی خاص، امکان کوتاهی و تراشیدن موها را نخواهند داشت؛ این دسته از افراد مستلزم حضور به‌موقع و سریع در محل کارشان هستند. بنابراین برای اینکه بتوانند با ظاهری مناسب و آراسته در بیزینس خود فعالیت داشته باشند، بهتر است از روش کاشت با موی بلند استفاده کنید.
  • خانم‌ها از آن دسته از افرادی هستند که می‌توانند از این روش بهره ببرند. تراشیدن و کوتاهی مو برای خانم‌ها عملی ناخوشایند است؛ بنابراین بیشترین مزایا این روش به خانم‌ها اختصاص دارد.
  • با کاشت موی بلند، دوران نقاهت و مراقبت ویژه‌ای نخواهید داشت؛ شما بلافاصله پس‌از اتمام پروسه کاشت می‌تواند زندگی و کارتان را از سر بگیرید.

در تصویر جوانی بدون کوتاهی مو کاشت کنید

واضح است تراشیدن و کوتاهی مو از موانع کاشت برای زیباجویان است. افرادی که مایل به کاشت مو هستند، ممکن است امکان کوتاهی یا تراشیدن موهایشان را نداشته باشند؛ به‌ویژه خانم‌ها که با تراشیدن موهایشان، حضور در اجتماع برایشان مشکل خواهد بود. به‌دلیل معایب روش‌های سنتی و رایج گذشته، روش‌های جدید و به‌روز پدید آمدند تا مشکلات موجود را حل کنند و راهی جدید به سوی زیبایی باز کنند. اینجا بود که روش کاشت مو بدون کوتاهی و تراشیدن سر وارد صنعت زیبایی شد. توجه داشته باشید به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که به تجهیزات و ابزار لازم برای کاشت مجهز هستند؛ کلینیک تصویر جهانی با حضور متخصص حاذق و ماهر دکتر محسن پیروزهاشمی، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. دکتر پیروزهاشمی با سال‌ها تجربه و تخصص در این حوزه، تضمینی برای بازگشت زیبایی و جوانی به موهای شما خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان