تولید ۱۲۰ هزار قلمه در شهرستان دامغان

محبوبه راحتی مسئول بیابان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: به منظور طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ؛ در ایستگاه‌ تولید نهال شهرستان دامغان در منطقه حسن آباد در سال جاری ۱۰۰ هزار نهال سنجد و ۲۰ هزار اصله نهال توت بصورت قلمه ایی تولید شد .

تولید 120 هزار قلمه در شهرستان دامغان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،محبوبه راحتی  روز گذشته در جمع خبرنگاران بمناسبت هفته دولت اظهار داشت: برای تولید نهال در ایستگاه تثبیت شن منطقه حسن آباد 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شدکه در سال جاری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان دامغان همچون سال گذشته پیگیری خواهد شد. 
وی اضافه کرد: در سال 1403 در ایستگاه تولید نهال منطقه حسن آباد دامغان 120هزار نهال گلدانی تولید شد که 40 هزار نهال بیابانی و 80 هزار نهال از گونه جنگلی است .که در اختیار مردم در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سالجاری قرار خواهد گرفت. 
وی نقش ایستگاه تولید نهال شهرستان دامغان را در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور مهم بر شمرد گفت: در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت ؛  سهم استان سمنان در طی چهار سال 10 میلیون نهال است که شهرستان دامغان نیز جهت تولید نهال در این راه همراهی و مشارکت خوبی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان