این ماشین لوکس در ایران از امارات ارزان‌تر است

هونگچی E-QM۵ یکی از سدان‌های لوکس و الکتریکی جدید بازار ایران است که گروه بهمن به‌صورت وارداتی در کشورمان عرضه کرده است.

این ماشین لوکس در ایران از امارات ارزان‌تر است

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از دیجیاتو، استقبال‌نکردن مشتریان از این خودرو قیمت هونگچی E-QM5 را در بازار آزاد به‌شدت کاهش داده است. درحال‌حاضر قیمت هونگچی EQM5 در ایران از امارات کمتر است؛ مسئله‌ای که تأثیر معکوس سیاست واردات خودروهای برقی را نشان می‌دهد.

آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آنلاین خریدوفروش خودرو در کشورهای عربی نشان می‌دهد قیمت هونگچی E-QM5 در امارات متحده عربی حدود 155 هزار درهم معادل 2 میلیارد و 526 میلیون تومان است اما برای خرید هونگچی E-QM5 در بازار ایران، به حدود 2 میلیارد و 150 میلیون تومان نیاز خواهید داشت. به عبارتی، قیمت هونگچی EQM5 در ایران نسبت به امارات متحده عربی 400 میلیون تومان (6700 دلار یا 24550 درهم) ارزان‌تر است.

این ماشین لوکس در ایران از امارات ارزان‌تر است

زیرشاخه وارداتی بهمن‌موتور، بی‌ام کارز، قیمت هونگچی EQM5 را در شرایط فروش رسمی خود یک‌میلیارد و 960 میلیون تومان اعلام کرده است. این مبلغ به قیمت هونگچی E-QM5 در بازار چین بسیار نزدیک است؛ جایی که این خودرو با قیمت 207,800 یوان معادل یک‌میلیارد و 746 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ بنابراین همچنان این خودرو در بازار آزاد ایران گران‌تر از چین خریدوفروش می‌شود اما قیمت آن در مقایسه با امارات کمتر است. البته این قیمت خودرو صفرکیلومتر مدل 2024 است. قیمت نسخه‌های کارکرده در کشورهای حاشیه خلیج فارس افت قابل‌توجهی می‌کند، حتی خرید این نسخه‌ها با قیمت تقریبی 20 هزار دلار (معادل 1.2 میلیارد تومان) ممکن‌ است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان