تصفیه و بازچرخانی فاضلاب از اولویت‌های استان است

عملیات اجرایی احداث سازه آشغالگیر و کانال انتقال پساب شهری ورودی به زنجانرود روز شنبه با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان آغاز شد.

تصفیه و بازچرخانی فاضلاب از اولویت‌های استان است

به گزارش خبرآنلاین از زنجان:محسن افشارچی روز شنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرای احداث سازه آشغال‌گیر و کانال انتقال پساب شهری ورودی به زنجانرود، افزود: این پروژه از نمادهای توسعه شهر زنجان است.

افشارچی گفت: در حال حاضر حجم زیادی از طرح‌های مربوط به کنترل فاضلاب شهری از جمله در خیابان شهدا تا کوچه مشکی در حال اجراست و تکمیل شدن طرح‌های توسعه‌ای فاضلاب زمان‌ می برد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری زنجان در اجرای طرح کنترل فاضلاب به کمک استان آمده است، ادامه داد: این طرح با نگاه ایجاد تفرجگاه برای مردم شهر زنجان عملیاتی می‌شود.

افشارچی با بیان اینکه تکه‌ای از تفرجگاه قبلا در رودخانه زنجانرود عملیاتی شده است، افزود: تکمیل عملیات ایجاد تفرجگاه در حریم رودخانه در کنار سایر تفرجگاه‌ها به سالم‌سازی این محیط کمک خواهد کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر ادامه همکاری بین مدیریت شهری با مسئولان استانی، گفت: نتیجه این همکاری در آینده دیده خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان