احسان حسینی در قزوین ۸۱درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: احسان حسینی در بین خانواده های نیازمند در ایام محرم و صفر امسال توسط مردم قزوین، ۸۱درصد افزایش یافت.

احسان حسینی در قزوین 81درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «ناصر ظاهری» مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: با مشارکت و هم افزایی با مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه در ماههای محرم و صفر امسال، تعداد 700هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های ولی نعمت توزیع شد.

وی افزود: این تعداد پرس در  سراسر استان و در 102 آشپزخانه اطعام حسینی که همزمان با آغاز ماه محرم کار خود را آغار کرده بودند طبخ و به دست خانواده های ولی نعمت رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه ارزش این تعداد پرس غذا حدود 823 میلیارد ریال می باشد ادامه داد: هزینه آن توسط  کمیته امداد، خیرین، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه تامین گردیده است.

ناصری عنوان کرد:در کنار توزیع غذای گرم در بین خانواده ها، تعداد 5013بسته  معیشتی به ارزش 21 میلیارد ریال نیز تهیه و در بین مددجویان توزیع شده است.

وی بیان کرد:  احسان حسینی امسال نسبت به سال گذشته افزایش 81درصدی داشته است و این افزایش نشان از حضور فعال خیرین و نیکوکاران در سطح استان در رسیدگی به امور نیازمندان و مشارکت در کار خیر دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان