فرمانده بلندپایه نیروی قدس سپاه: پیروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی توهم و اشتباهی بیش نیست/ نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل خسته و کوفته شدند

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش تلفات روزانه ارتش اسرائیل دربرابر رزمندگان مقاومت گفت: به واسطه افزایش شمار کشته‌ها، ارتش اسرائیل مدام به نتانیاهو فشار می‌آورد که جنگ و آتش را با فلسطینی‌ها تمام و آتش بس کند.

فرمانده بلندپایه نیروی قدس سپاه: پیروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی توهم و اشتباهی بیش نیست/ نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل خسته و کوفته شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار ایرج مسجدی روز یکشنبه در همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم با مسجد الاقصی در آمل گفت: مقاومت و ایستادگی مردم قهرمان غزه و فلسطین امروز ارتش رژیم صهیونیستی  را خسته، مضمحل و کوفته کرده است.

بنابر روایت ایسنا، وی با اشاره به اینکه تلفات روزانه‌ای که ارتش اسرائیل این روزها می‌دهد در طول 80 سال جنگ این رژیم با ملت مظلوم فلسطین رژیم تلفات نداده است، تصریح کرد: به گواه سربازان و ارتش اسرائیل، نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل در طی این چند دهه تا به این حد خسته و کوفته نشدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه براساس تازه ترین گزارش‌ها تلفات رژیم صهیونیستی ادامه دارد، تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از مردم این رژیم آواره شده‌اند و برای نخستین بار اسرائیلی‌ها در اردوگاه ها سکونت دارند.

مسجدی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی دربرابر حملات پی درپی رژیم صهونیستی، آنها را عصبانی کرده و اعلام می‌کنند، اگر شروط مجاهدین فلسطینی پذیرفته نشود خاتمه و آتش بس جنگ را نمی‌پذیرند و معتقد هستند که باید اسرائیل عقب نشینی کند و مردم غزه به سرزمین‌های خود برگردند.

وی افزود: موقعی که شهادت زنان و کودکان مظلوم فلسطین را می‌بینیم قلب همه ما آزرده و متاثر می‌شود و این نباید برای ملت‌های آگاه اسلامی در کشورهای منطقه این طور تصور شود که رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکایی‌ها در این صحنه پیروز هستند، چرا که این توهم و اشتباهی بیش نیست.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربخش دیگر،برگزاری همایش تمدنی طبرستان تا یمن و هم قدم با مسجدالاقصی در شهرستان آمل را ابتکاری ارزشمند و همسو با تقویت مبانی و اتحاد ملل اسلامی معرفی کرد و گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و با وجود سالهای سال از شهادت رزمندگان در دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع)، اما نام و یاد آنها همیشه جاوید است.

وی با اظهار اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، و باقی است، یادآور شد: همه ما در در هر موقعیت و جایگاهی باید راه شهدا, آرمان و مکتب شهدا را پاس بداریم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

در ادامه این نشست معاون فرهنگی انصارالله یمن، با اشاره به اینکه چهره استکبار جهانی امروز برای مردم دنیا مشخص شده است، گفت: آمریکا و اسرائیل برای نسل کشی و تغییر تمدن اسلامی در منطقه خاورمیانه و کل جهان با هم در حال مسابقه و سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.

ضیف الله سلمان با بیان اینکه متاسفانه امروز جبهه کفر با همکاری کاملی که میان خود یافته، به دنبال نسل‌کشی مسلمان و نیز تضعیف تمدن اسلامی است و در این مسیر از هدف و خوی استکباری خود دست نمی کشد، ادامه داد: استکبار برای اختلاف‌افکنی در بین امت‌های اسلامی از هر ابزار و روش نظامی و غیرنظامی دریغ نمی‌کنند.

معاون فرهنگی انصارالله یمن، بهترین راه جلوگیری از هجوم وحشیانه استکبار را متحد شدن همه کشورهای اسلامی زیر یک پرچم واحد اعلام کرد و افزود: برگزاری همایش تمدنی از طبرستان تا یمن که بین 2 کشور دوست و برادر ایران و یمن، در یک مرحله حساس برگزار شده باید با همایش‌هایی از این دست در کشورهای مختلف، سبب اتحاد مسلمانان شود.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان