آقای حسین شریعتمداری! لطفا شما نظر ندهید /کافر همه را به کیش خود پندارد / ایران که فقط برای شما نیست /واکنش کاربران خبرآنلاین به یادداشت کیهان

کاربران خبرآنلاین، به اظهارات حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان که از انتصابات در دولت انتقاد کرده بود واکنش نشان دادند.

آقای حسین شریعتمداری! لطفا شما نظر ندهید /کافر همه را به کیش خود پندارد / ایران که فقط برای شما نیست /واکنش کاربران خبرآنلاین به یادداشت کیهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح روز گذشته حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، با انتشار یادداشتی در این روزنامه، خطاب به مسعود پزشکیان نوشت:«قرار بوده و هست که رئیس‌جمهور محترم پست‌های کلیدی و نقش‌آفرین را به افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند نسپارند. چرا که افرادی از این دست نه فقط نمی‌توانند برای رئیس‌جمهور و دولت ایشان همراهان همدلی باشند، بلکه زمینه‌ساز آسیب‌های جدی و خسارت‌های جبران‌ناپذیر به دولت و نظام و منافع ملی نیز خواهند بود.»

همچنین وی در ادامه اظهار داشت:  «این واقعیت تلخ نمی‌تواند و نباید از نگاه جناب پزشکیان پنهان بماند ولی متاسفانه برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، شاهد حضور شماری از افراد ناشایسته و زاویه‌دار در برخی از مسئولیت‌های حساس و کلیدی هستیم. نگاهی به رخدادهای 45 سال اخیر، حکایت از آن دارد که در بسیاری از موارد، افراد زاویه‌دار از سوی دشمنان بیرونی و یا دنباله‌های داخلی آنها شکار می‌شوند و در حالی که تابلوی خودی دارند، خواسته‌های دشمن را دنبال می‌کنند.»

شریعتمداری در پایان این یادداشتش تاکید کرد: « «‌کفش دزد را پیشنماز نمی‌کنند»! کسی که کفش نمازگزاران را می‌دزدیده، اگر توبه کند و پشیمان شود، نباید از ورودش به مسجد جلوگیری کنند. می‌تواند به مسجد بیاید و نماز بخواند ولی، هرگز نباید از او به عنوان پیشنماز استفاده کنند!»

این اظهارات شریعتمداری، واکنش کاربران خبرآنلاین را در پی داشت.

آقای شریعتمداری لطفا نظر ندهید!

نظر اکثر کاربران در مخالفت با این اظهارات مدیرمسئول روزنامه کیهان است، تا جایی که کاربری به نام شهرام نوشته است: «تو خودت با پیشرفت و موفقیت کشور زاویه داری این وفاق نیست که در هر مورد که بهت رطی ندارد نظر می دهی آزادانه.»

یا کاربر دیگری به نام علیرضا نوشته است: «اقای شریعتمداری حتما دوست دارد افراد هم طیف خود را در کابینه ببیند همان خالص سازی آیا اینهمه ناکارآمدی کم نیست؟» و یا کاربر دیگری نیز نوشته است: «46 سال افرادی به کار گرفته شدن که همراه منافع کشور و مردم نبودن و نتیجشم داریم میبینیم حالا برای یک بارم که شده افرادی سر کار بیان که به مردم و کشور متعهد باشن چه اشکالی داره؟»

همچنین کاربری به نام ندایی پور خطاب به شریعتمداری نوشت: «به نظرم آقای شریعتمداری حرفهایش ته کشیده است و البته تقصیری هم ندارد این حرفها را نزند به چشم نمی آید.» کاربر دیگری هم نوشته: «حسین از نظر تو این افراد زاویه دار هستند از نظر ما بهترین هستند انتظار داری افراد همسو با تو پست بگیرند؟» کاربر دیگری به نام امیر نوشته است: «دولت مطبوع شما که هرچی بیسواد کج فهم گذاشته بود راس کار که ظرف سه سال چیزی دیگه باقی نذاشتن حالا یکی به قول تو زاویه دار باشه ولی آگاه به کارش چه عیبی داره به قول حاج اقا بروجردی متخصص که حتما نباید متدین باشه شما منافع نداری داری»

کاربر دیگری هم نوشته است: «مثل خود شریعتمداری ( کافر همه را به کیش خود پندارد)» کاربر دیگری هم نوشته است: «اولا شما هنوز هستی بنده 50 درصد با پزشکیان مخالم ولی دلیل بر ناشی بودنش نیست شما 45 سال همه کاری کردید واین شد روزگار ایران پس بگذارید کفش دزد پیشنماز بشود شاید اوضاع درست شد.»

کاربر دیگری به نام محمد نیز نوشته است: «جناب شریعتی وفاق ملی یعنی همه را دیدن، حرف همه را شنیدن و برقراری حقوق اجتماعی برای همگان در تمام عرصه های ملی! با تفکر بسته زندگی خانوادگی اداره نمی شود چه رسد به یک کشور با تنوع فرهنگ، مذهب و ...!!! چرا انتطار دارید همه مثل خودتون باشند؟!» کاربر دیگری هم در قالب توصیه نسبت به حسین شریعتمداری نوشته است: «آقای شریعتمداری آیا توهین کننده را پیشنماز میکنن؟ پیشنمازهای شما که اختلاسگر شدن و فرار کردن شما چکاره ی مردم هستین ایران مال اون سه چهار میلیونی که با فریب به تفکرات شما رای دادن نیست مال بقیه هست ادب داشته باش.»

همچنین کاربر دیگری نوشته است: «آقای شریعتمداری اشخاصی به اسم شما باعث بدبختی ملت هستن از وضع معیشتی گرفته تا دین و ایمان و ... کجا فهمی شما باعث از بین رفتن سرمایه های انسانی و مادی شده به قول آقای قرائتی اینجا پیامبر هم رد صلاحیت میشه چون تا چهل سالگی مسلمان نبوده و خانواده و عمو های وی اکثرا کافر منافق و ... بودند» و یا کاربر دیگری تاکید کرده است: «آقای شریعتمداری شما خودت باکل مردم ایران زاویه داری رطب خورده منع رطب نمیکند برو فکری برای روزنامه ای که خواننده نداره بکن»

آقای پزشکیان سرچ کردن در فضای مجازی را بلد است؟

اما عده‌ای دیگر از کاربران نیز در موافقت با اظهارات شریعتمداری نظرات خود را مطرح کرده‌اند. به عنوان مثال کاربری به عنوان مظفری نوشته است: «به نظرم آقای پزشکیان بلد نیست در دنیای مجازی سرچ کند و اگر صفحه ای هم دارد هم دیگران برایش مینویسند و هم میخوانند و هر چه بخواهند به او میگویند و مدیریتش میکنند وگرنه یک کودک دبستانی هم میداند که با کسی که با پدر مادرش زاویه دارد دوست نشود چه برسد به اینکه در خانه اش را هم به او بدهد.» و یا کاربر دیگری نوشته است: «با چنین رییس جمهوری بدبختی های زیادی در پیش هست» کاربر دیگری نیز ضمن انتقاد به مسعود پزشکیان نوشته است: «این اقای پزشکیان باید می رفت اجلاس بریکس که واجبتر بود. از این حرکتش مشخصه که راه روحانی غرب ادامه دارد. روحت شاد شهیدجمهور»

27219
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان