فصل‌واره تئاتر خیابانی ایثار در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود

به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران؛ ۱۰ نمایش که با حمایت این اداره کل و همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران تولید شده‌اند؛ در قالب فصل‌واره ایثار، در شهرستان‌های استان اجرا می‌شوند.

فصل‌واره تئاتر خیابانی ایثار در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران؛ طاهره تبیرئی معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران؛ با اعلام این خبر گفت: 10 نمایش به مناسب هفته‌ دفاع مقدس با حمایت این اداره کل تولیدشده‌اند که از 31 شهریورماه لغایت 6 مهرماه در شهرستان‌ها به اجرا خواهند پرداخت.

تبیرئی ادامه داد: این فصل‌واره تئاتر خیابانی با همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی تهران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان‌های استان تهران، در خصوص محل اجرای این نمایش‌ها توضیح داد: 10 نمایش توسط دبیرخانه معرفی شده‌اند که در پارک‌ها، مساجد جامع و محلات شهرستان‌های ملارد، بهارستان، پاکدشت، ورامین، قرچک، فیروزکوه، پردیس و پیشوا به اجرا می‌پردازند.

طاهره تبیرئی؛ نمایش‌هایی که در این فصل‌واره اجرا می‌شوند را به شرح زیر معرفی کرد: «ننه دلیر» به کارگردانی علیرضا تاجیک، «راهم ندادند» به کارگردانی سمیه کیا، «8 قدم» به کارگردانی محمد ستوده، «تاریخ انقضاء» به کارگردانی مجتبی خلیلی، «صدای سکوت» به کارگردانی احسان فلاحیان، «حشو» به کارگردانی مینا ویسمه، «پای آخر» به کارگردانی رضا محمدیان، «پوتین» محمدجواد صالحی، «بساط» به کارگردانی امیرعلی بدلی و «ارتفاع» به کارگردانی رامبد رفیعی.


فصل‌واره تئاتر خیابانی ایثار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران، از 31 شهریور لغایت 6 مهر در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان